Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Even voorstellen...

Gestart door Jef, 21 januari 2018, 12:32:26 PM

Jef

Gegroet,

Mijn naam is Jef, 34 jaar oud en sinds begin vorig jaar een liefhebber van modeltreinen.
Het grote aanbod aan Belgisch materieel in H0 heeft mijn interesse gewekt.

Ik ben op dit moment meer een verzamelaar dan een modelbouwer.
Heb dus (nog) geen vaste modelbaan, wel een standaard Roco ovaaltje met wat wissels om af en toe eens een trein op te laten rijden (digitaal weliswaar).

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske

Welkom Jef op het forum, als we nu ook mogen weten wat je leeftijd en lokatie is dat veel beter...
stond nog niet gemeld op jou profiel...

sdz1976

Zijn leeftijd kun je misschien  afleiden uit het feit dat hij schrijft dat hij 34 jaar oud is  ;) ;D

Het is al vaak gezegd Eric, eerst lezen en dan...  :)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske


Bedoelde op zijn profiel Sam, dan is het altijd zichtbaar  ;)

Gerolf

Welkom op ons forum, Jef  :)
Hopelijk begint het te kriebelen om naast het verzamelen ook te gaan bouwen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jef

Bedankt mannen!

@Gerolf: Uiteraard kriebelt het om een vaste baan te bouwen en de treinen eens in een "realistisch" landschap te zien! Maar er zijn nog wat onzekerheden over hoe, wat & waarmee, dat ik me eerst zoveel mogelijk wil informeren alvorens aan de slag te gaan  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

BC911

Welkom hier. Verder is er niets mis met een ovaaltje leggen. Deze ochtend nog even een ovaaltje op de eettafel gelegd en een uurtje gereden met de zoon. Soms moet het niet meer zijn.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Pierre

Groet Pierre.


Steam.N

Welkom op ons forum, Jef !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }