Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 177

Gestart door Michael, 19 januari 2018, 13:30:34 PM

Michael

Ja mannen het jaar is nog maar net gestart en volgende week vrijdag verschijnt MSM 177, ben benieuwd wat men ons nu weer voorschoteld.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Dan staat het Nürnberg nieuws in het maartnummer van eind februari ...  :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GDE

Wilt dat dan zeggen dat we dit weekend een voorproefje krijgen van deze msm Luc ?  :D het nurenberg nieuws zal inderdaad wel voor het nummer daarna zijn  ...hopelijks iets speciaals voor de Belgische dieselliefhebber  :P stiekem hoop ik nog altijd dat piko de 84 aankondigt en misschien iets meer te zien van de 40 bij Rocky rail ?

doomslu

Citaat van: SuSke op 19 januari 2018, 13:49:13 PM
Dan staat het Nürnberg nieuws in het maartnummer van eind februari ...  :o
Tja, daar is niks aan te doen hé.
We hebben het ooit gedaan gedaan hoor, enkele jaren geleden, thuis komen van Nürnberg en het artikel drukklaar maken 4 dagen erna. Maar zelfs dan is het nog eens 2 weken na de start van Nürnberg dat het nummer in de brievenbus valt.

Nu zal 't even langer duren.

Maar ik beloof iets te doen online. Ben nog aan 't denken wat en hoe...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: geert desc op 19 januari 2018, 15:53:23 PM
Wilt dat dan zeggen dat we dit weekend een voorproefje krijgen van deze msm Luc ? 
Dat is een jobke voor dit weekend, ja.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Dat is nu wel super snel, net de bus leeggemaakt en er zat een ferm boekje in....
even uitpluizen, zoals gewoonlijk zal dit wel dik in orde zijn...

59erke

hier ook toegekomen, deze keer supersnel in tegenstelling tot vorig nummer dat was verdwenen ...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

GDE

Het verwonderd me niet dat sommige nummers niet aankomen . De mijne vandaag ook ontvangen en plastic verpakking was bijna helemaal open aan de zijkant . Als de msm er uit kan dan geraakt die verloren . Me dunkt dat het probleem van verdwenen msm-en bij de verpakking ligt . Weer een goed nummer trouwens en bedankt Luc voor het voorproefje

Michael

Ook in Swifterbant bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

trainspottingjr

Hier is hij ook in de brievenbus gevallen, even in de gauwte doorgeblazen en weer al serieus wa leesvoer
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Gerolf

In Mortsel niet aangekomen (de vorige ook niet) - maar ik weet sinds kort waarom  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vyncky

Citaat van: Gerolf op 26 januari 2018, 00:45:49 AM
In Mortsel niet aangekomen (de vorige ook niet) - maar ik weet sinds kort waarom  ::)

Abonnement vergeten te verlengen? Schande 😁
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Johnnytrein

Hier was dat schandalig mooi boekje er reeds gisteren  :) weer vol met ongelofelijk lelijke vieze treinen :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

755philippe

Gerolf,
Dit is eigenaardig want ik woon ook in Mortsel en heb nog nooit problemen gehad met het boekste. Ik heb dit steeds op tijd. Kan ook aan de postverdeler liggen want onze postbode gaat niet de post bezorgen over heel Mortsel. Misschien vandaag meer geluk.
Als je wilt wil ik het mijne wel even uitlenen als het uitgelezen is. :)
Je kunt ook aan de redaktie vragen om een nieuw exemplaar te laten opsturen maar ik zou misschien wachten tot na het we.
Mvg

755philippe 

doomslu

Gewoon een probleem met het abonnement van Gerolf. Onze schuld...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *