regions-et-compagnies-2018

Gestart door wisselstromer, 03 januari 2018, 21:09:01 PM

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Hans Reints

Heren ik heb genoten van de aangeboden producten en heb de link op mijn Blog in BNLS gezet. (dat verdienen de producten) Het enige wat ik zonder vertaling kan lezen en begrijpen is de prijs. Redelijk voor de kwaliteit van het gebodene. Kan iemand mijn vertellen of dit product ook in Vlaanderen of voor mij beter, ook in Nederland verkrijgbaar is? Uiteraard met een Nederlandse beschrijving!.
Bvd voor de genomen moeite
Dit forum is net een lopend buffet. Je neemt wat je lekker vind en de rest laat je liggen.

59erke

Wim, bedankt voor de link. Er staan inderdaad zeer mooie dingen bij zelfs voor N schaal.

@Hans. Zover ik kan zien op de website die vermeld staat in de pdf kan je online bestellen en thuis laten leveren, zelfs in NL
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

oebr

Mais enfin, wa is da ?  Heel m'n ipad onder het kwijl...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

SirGresley

Denk er aan: er komt nog BTW bij!! Ik heb ook eens besteld en bij de betaling kwam er nog BTW bij!
Zeer mooie kits in dikke karton, gelaserd. Wel moet je de uitgelaserde randen afvegen want die zijn zwartgeblakerd.
Eerder voor de ervaren modelbouwer.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

oli 11/01

Hallo Hans

Ook verkrijgbaar in B en NL





De maketten die B en NL betreffen zijn leverbaar met 2 verschillende code, één voor F, één voor B en NL
De twweede is geleverd met instructies in het Nederlands



Hans Reints

Dit forum is net een lopend buffet. Je neemt wat je lekker vind en de rest laat je liggen.