Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Forum MSM

Gestart door Michael, 28 december 2017, 04:32:06 AM

ACFI

Citaat van: PietB op 26 februari 2019, 09:41:30 AM
Citaat van: Geert op 26 februari 2019, 09:19:05 AM
Piet (PietB)  zijn kop zie ik wel, deze van mij niet. Dus dat van die database die niet mee verhuisd is ?
Klopt Geert, mijn Avatar staat op een externe server. (postimg.cc)
IDD. Volgens mijn plaatstelijke IT gurus een oord des verdefs. TTZ geblokkeerd op de firewall.

8) 8) 8)

Geert

Het zal andere ook wel opgevallen zijn dat er steeds veel gebruikers on-line zijn.  Heel veel nieuwe leden per maand, sommige draadjes krijgen enorm veel bezoekers per dag en dit is zo al enkele maanden bezig.... Voor veel forum beheerders zalig nieuws, maar ik denk dat er meer aan de hand is?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter


svvander

BOTS en zoekrobots. Het vreemde is wel dat ze maar als "gast" blijven.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Citaat van: svvander op 15 oktober 2019, 17:26:28 PM
BOTS en zoekrobots. Het vreemde is wel dat ze maar als "gast" blijven.
Waarom is dat vreemd?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Toen ik mijn webshop nog had, kreeg ik dagelijks een heel pak aanmeldingen van bots op het bijhorende forum. Maar dan wel via een account (dus eigenlijk nieuwe leden... die geen fysieke leden waren). Daarvoor dienen die vreemde vragen met foto's die je soms ter beveiliging moet beantwoorden... "ik ben geen robot".
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Bij ons komen die niet binnen, omdat elke aanvraag door één van de admins moet worden goedgekeurd.
Wat denk je dat ik bvb met de laatste aanmelding doe? FinlayFulm, email: FinlayFulmer@eu.citetick.com  ;) Vuilbak!

Wees gerust er zijn vele, soms tientallen aanvragen zoals deze per dag!  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Dan zullen het zoekbots zijn. Maar zoveel? (Nu zouden er 866 gasten online zijn... het is 6:09 's morgens  :o )
Hebben jullie geen (gedetailleerde) historiek dat je kan raadplegen?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Gerolf

Niet alleen zoekrobots denk ik. Wat denk je van mailadressen die eindigen op @nicetits.com en zo?  ::)
Ik heb er daarnet nog 8 verwijderd, maar het blijft opletten dat je geen "echte" aanvragen wegkiepert ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Citaat van: Gerolf op 16 oktober 2019, 10:19:38 AM
Wat denk je van mailadressen die eindigen op @nicetits.com en zo?  ::)

Als ge op dit forum fotos kan vinden over dat ondewerp niet verwonderlijk  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Havoc

Citaat van: Geert op 16 oktober 2019, 10:43:49 AMAls ge op dit forum fotos kan vinden over dat ondewerp niet verwonderlijk  ;)Geert

Eerlijk gezegd, als je nu nog weet dat die 2 foto's in 2013 hier gepost zijn en als je dan zo van streek bent dat je plots fouten begint te schrijven....
Met vakantie voor onbepaalde duur.