Niet echt actief ...

Gestart door rixke rail, 27 december 2017, 17:50:21 PM

rixke rail

Ik ben hier al een tijdje niet echt actief.
2018 zal nog minder zijn. Voorbereidingen voor de verhuis begin 2019. Mijn baan gaat volledig mee, maar zal wellicht een beetje van uitzicht veranderen en een andere naam krijgen ...
Ik zal ze deels moeten heropbouwen.
Mijn vriendin heeft ervoor gezorgd dat ik een grote zolder heb, bij de keuze van nieuwbouw, dat zit dus snor.
Iets groter dan wat ik nu heb, de ruimte zal zeker van pas komen om ze te verbeteren ...
De baan zal zeker beter heropgebouwd worden; de onderbouw hier was niet echt professioneel te noemen.
Sommige treinstellen doen rare dingen, ontsporingen, ontkoppelingen ... Dat wil ik niet meer.
Ik blijf de boel hier volgen en er zal ook nog nieuw materiëel binnen komen.
Ik hoop bijwijle up dates te maken ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Kautenbach

Ff rustig áán  op bouw gebied, maar daarna wel een mooie stap voorwaards , niks mis mee ;) ;)

Weet je al hoe de afmetingen van je nieuwe hobby ruimte zijn ?

loebaske


55erke


Hoy
Veel succes met de heropbouw,
Ook ik heb destijds mijn baan zorgvuldig gedemonteerd en het materiaal
dat nog gebruikt kan worden word nu terug gebruikt bij mijn nieuwe baan.
Al is het bij mij een heel andere lay-out dan de vorige baan tog heb ik veel kunnen herbruiken.
Groetjes
Johan


Gerolf

Een nieuwe start op komst - dat is een mooi vooruitzicht (ook al is het niet dadelijk)  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Contra-rails op de betonnen brug :

contrarail 007 by Eric  Baert, on Flickr

contrarail 005 by Eric  Baert, on Flickr

Er waren bij de afbraak tig  lange rails gesneuveld, zonde om ze weg te gooien.
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Oude betonnen baan :
test betonbaan 012 by Eric  Baert, on Flickr

Ik had nog veel stukken vinylvloerbelkleding en zag direct het potentiëel : ik had namelijk véél nieuwe baan nodig.
Het rode ding is de helft van het heft van een mes, moet nog grijs geschilderd worden ...  :-[. Verkeersdrempel om de toegang tot het benzinestation te regelen ...
Tevens heb ik de fietspaden dus verkeerd om geplakt  >:(
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Ik had in een verloren hoekje van de achtergrond nog nood aan een half-reliëf gebouw.
Een poging tot op basis van twee dezelfde fotos, een stuk karton en een stuk izomo ...  :-X

half-reliëf gebouw 001 by Eric  Baert, on Flickr

Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Het vreemdste gebouw in Zevenembos ...



Igloo Zevenembos 001 by Eric  Baert, on Flickr


Igloo Zevenembos 002 by Eric  Baert, on Flickr


Rarara wat is het ?
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Dirky

de foto noemt igloo, zal dus een versteende iglo zijn... :-)

stevend


rixke rail

Het is de verpakking van een Swatch-horloge en inderdaad een iglo.
Mijn vriendin wilde ervan af en ik zag onmiddellijk het potentiëel als 1/87-gebouw.
Het is uiteindelijk de inrit van een ondergrondse parking geworden ...
Modelspoorse groetn,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Ik kan al rijden, da's één ding, niet alle hoekjes zijn afgewerkt, anderen zijn wel toonbaar ...  :-X
Ik ben nu bezig met hert maken van filmpjes, die spelen ten tijde van net voor de elektrificatie, begin jaren '60.
De palen staan er al, de rest nog niet : zie HIER
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Het diorama van de kleine loods is bijna onmiddellijk actief geweest. Zo had ik van in het begin een beetje speelplezier, in afwachting van de heropbouw van de grote baan ....
Ik had daarvan nog een paar oudere filmpjes, die ik alle een beetje bewerkt heb ...
Zie link HIER
Het eerste in de rij is al ouder en minder geslaagd ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN