Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Beste wensen 2018

Gestart door Michael, 18 december 2017, 11:35:41 AM

apenkop

Prettige en hartverwarmende kerstdagen en een bijzonder insprirerend modelbouwjaar in 2018


Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

slaapmuts

veel plezier en groeten van de slaapmuts!

Break302


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Driesel

#19

bollen neus

Beste wensen 2018.
Den Eric.

gardevil

De beste wensen voor 2018, een goede gezondheid en veel modelbouwtijd.

Frank
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Beste forumleden en lezers van Modelspoormagazine.

Ik wens jullie allemaal een heel voorspoedig 2018 met vooral veel geluk en liefde en bovenal een uitstekende gezondheid.
Daarna komt het modelbouwplezier vanzelf!

Verder wens ik jullie allemaal een stel mooie, makkelijke, warme sloefjes(*), met stalen neusjes, zodat er minder snel zere teentjes zijn.
Ook wens ik iedereen een dik pak extra verdraagzaamheid als er iemand iets post dat niet helemaal naar jouw zin is, als je niet de reacties krijgt die je verwacht, als er iemand een grapje uithaalt of als er kritiek komt op jouw geschrijf of modelbouwkunsten.
Verder wens ik jullie allemaal bergen geduld en begrip.
Ik wens jullie een jaar waarin de fabrikanten al jullie droommodellen uitbrengen en een koffer vol goudstaven om dat allemaal te betalen.
En tot slot hoop ik op een jaar vol prachtige realisaties, wondermooie modelbanen en interessante discussies op het forum. Laat er ons samen iets moois van maken.

Ik kijk al uit naar het weekend van 13 en 14 oktober als we jullie opnieuw allemaal terugzien in Leuven voor de 9e Grote Modelspoorexpo.
Ik heb er zin in, ook al wordt het opnieuw een hele klus.
We zijn er klaar voor, maar eerst het jaar uitwuiven met lekkers... geniet er van maar wees voorzichtig !

(*) sloefjes = pantoffels voor onze Nederlandse vrienden
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

#23
                     Een hele mooie nieuwjaars brief van onze LUC, bedankt




Metpetergaathetbeter

#24
Beste wensen voor een GELUKKIG,gezond en aangenaam 2018

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 december 2017, 09:39:46 AM
Beste wensen voor een GELUKKIG,GEZOND en AANGENAAM 2018/color]
Peter
Je moet zo niet roepen! (er ging iets mis met je kleurentags, je bent een "[" (vierkant haakje) vergeten ;)).


Fijne feestdagen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

zoiets moet je uitroepen trouwens was bezig doende terwijl ...

Koen

Ook vanuit Leest de beste wensen voor 2018. Hopelijk een jaar waar de menselijke warmte  en gezondheid mag primeren!
Verder wens ik iedereen veel modelbouwplezier toe.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Catje

ik wens u allen een heel gezond en modelbouwrijk 2018.