Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

13-14 januari 2018. - Nederlandse modelspoordagen

Gestart door renstimpie, 17 december 2017, 22:58:12 PM

renstimpie


Wij gaan alvast met enkele modelspoorders van MSc-hetspoor!   

http://modelspoordagen.nl/

Tim

celtjan

Reeds jaren ga ik daar de mannen van de BNLS eens nen goeien dag zeggen. En hebben we een "Meet" met de BMB OO modulebaan groep. Altijd gezellig daar in de Broodfabriek te Rijswijk... . Voor wie met de trein uit Belgie reist: Den Benelux nemen tot Rotterdam-Centraal, daar verder met de Sprinter richting Den Haag Centraal.


VBS

Even een vraag van een hollander ,ja die wil korting ,natuurlijk ,staat er in het laatste MSM een advertentie met kortings code ,maar bij mij werkt die niet ,iemand al ge probeert ???

Lees het graag ,hobby is al duur genoeg dus als we wat kunnen besparen  ;D
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Klaas Zondervan

Citaat van: VBS op 08 januari 2018, 16:22:46 PM
Lees het graag ,hobby is al duur genoeg dus als we wat kunnen besparen  ;D
Laat je het echt op die ene euro stranden? Ik koop mijn ticket altijd aan de kassa. Als je het van tevoren koopt en je kan er om de een of andere reden toch niet komen, dan ben je pas onvoordelig (niet) uit.

VBS

Wel Klaas dat staat er niet ga toch wel maar nergens staat wat het zou kosten met de kortingscode ,dat heb ik geprobeert en lukte dus niet ,want dan is advertentie mee de goedkoopste oplossing en mocht je verhindert zijn geen extra kosten ,
maar verder wordt dit een onzinnige discussie die al bij elke beurs wordt gehouden en daar ben ik helemaal NIET op uit ,
dus terug naar de vraag werkt de kortingscode wel bij jullie ?
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Gister mail gestuurd naar de Broodfabriek met de mededeling dat de korting code in MSM niet werkt, vandaag linkje ontvangen en kaartje gekocht met 2 € korting. ;D

Tot zaterdag!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


modelbouwpatrick

Hallo Michel waar staat die kortingscode in MSM vindt ze niet
Is toch in nummer van december.?

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbouwpatrick


celtjan

#12
Voor wie vanuit Vlaanderen met de trein richting Rijswijk wenst te trekken:

Er zijn geen werken voorzien tss. Antwerpen en Rijswijk ( Al is de Beneluxdienst beperkt tot Den Haag Holland Spoor )
Overstappen doe je het best in Rotterdam Centraal en daar neem je de Sprinter richting Den Haag Centraal.
Vanaf het station Rijswijk is het zo'n 600 m (10 min.) stappen richting Broodfabriek in de Volmerlaan.
(volg dan de stroom  mini-backpack toeristen)
Er is ook een tramverbinding voor wie minder mobiel is.
Het station Rijswijk heeft poortjes. Scannen doe je met de QR code op jouw vervoersbiljet.

Zonder overstap te Rotterdam CS kan het ook:
Dan reis je mee met de Benelux tot Den Haag HS.
Daar neem je dan de tram 17 richting Wateringen (= langere reistijd).

Gr,
Jan(tje)

Klaas Zondervan

Als je met de Beneluxtrein reist dan is een overstap in Rotterdam Centraal inderdaad het handigst.
Als je met de boemel van Antwerpen naar Roosendaal reist kan je daar ook verder met de Intercity Vlissingen-Amsterdam. Dan kan je ook nog kiezen om in Delft over te stappen op de Sprinter. (de Beneluxtrein stopt niet in Delft)

renstimpie

spijtig geniet zaterdag niet naar Rijswijk met de clubcollega's, omwille van een begrafenis in de familie.
Zondag ga ik zelf proberen de rit te maken.
Tim