Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Pauze...

Gestart door evan, 29 november 2017, 13:09:54 PM

evan

Pauze...

Goede middag,

Sinds een tijdje ben ik niet zo actief meer op het forum en bezoek ik met moeite het forum nog maar 1x per week.  Wel het moest er ns van komen  ::)
Velen kennen me als een "duizendpoot met 48 uren in één dag", maar dat is intussen verleden tijd.  Half augustus heb ik een serieuze lichamelijke verwittiging gekregen en dacht  dat na een paar maandjes rust wel goed zou komen.  Echter heb ik de situatie toen onderschat en ben ik nu nog steeds terug onderweg naar "start" en zal het eens een nieuwe start een pak rustiger moeten.

Momenteel ligt m'n energie nog steeds beneden alle peil ondanks goede voeding, vitaminen, rust en beweging.  Er is dus meer tijd en aandacht nodig dan ik aanvankelijk dacht en hoopte...

Engagementen qua modelspoor en privé zijn zo goed als volledig afgezegd tot de zomer van 2018.  Voor mezelf is dit best confronterend en voel me soms wel verdrietig hierbij, maar het moet nu eenmaal om ooit tot een rustigere Evan 2.0 te komen.

Het enige qua modelspoor-activiteit waar ik momenteel nog mee bezig ben met "de vinger aan de pols"en waar ik trouw aan blijf, is het project met de vrienden van Branchlines & Backwoods

Dus jongens, we zijn er nog, maar veel meer op de achtergrond dan vroeger.

Voor alle creatieve en actieve forumleden, succes met jullie projecten en tot later. ;)

Groetjes,

Evan

PS: op zondag 17 December doen de vrienden van Branchlines en Backwoods een keer de deuren open tijdens de Kerstmarkt aan het Parochiecentrum de Schrans in Edegem. 
Meer info volgt later deze week in de rubriek "Aankondigingen en verslagen"

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Doe het rustig aan Evan !
Gezondheid komt nog steeds op de eerste plaats.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Houdini

Inderdaad, het is en blijft een hobby, dus eerst zorgen dat de gezondheid terug in orde komt!
Zelfs al zit er een (grote) pauze tussen, ik ben en blijf fan en volger van je werk  ;)

mahtoska1

Hey Evan,
Gezondheid gaat boven alles.

dani

Doe maar zeker kalm aan, de hobby loopt heus niet weg en je gezondheid is een flink pak belangrijker dan eender welke trein of spoorbaan, Evan.

Was me toch even schrikken om dit te lezen.    Zeker aangezien ik onlangs ook een (zij het dan geringe) verwittiging heb gekregen.

Ik begrijp dat je gemengde gevoelens hebt, maar denk nu in de eerste plaats aan jezelf, en dus ook aan die "Evan 2.0"


Verzorg je goed, man,  en neem vooral de tijd !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

chef garde

Gezondheid boven alles, 't komt wel goed!  Courage!

ERVIN

Ik sluit mij volmondig aan bij bovengenoemde reacties......

Sterkte Maatje.

Koen

Verzorg je goed. Laat je maar eens goed in de watten leggen door je vrouwtje  ;).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske


Veel beterschap Evan, indertijd kon ik men dagen vullen met het schilderen van figuurtjes al kon ik maar
een half uurtje er aan bezig zijn, was toch een inhaal maveuver voor me....

SuSke

Evan, neem de tijd die je nodig hebt om die nieuwe "rustige" versie 2.0 te worden.

Beter nu versie 1.0 op rust stellen en van de kleine dingen die zich aanbieden genieten, samen met je vrouwtje en je vrienden dan helemaal opbranden. Daar schiet niemand mee op en je doet er je liefste alleen maar pijn mee.

Geniet van de rust en we zien je wel komen wanneer je er klaar voor bent.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

Helemaal eens wat hier boven geschreven is
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

59erke

veel beterschap Evan, doe het rustig aan en we zien u wel terug wanneer je er klaar voor bent.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Evan, ook van hier veel succes met het terugvinden van de nodige energie. De eerste stap heb je volgens mij al wel gezet door in te zien dat je soms misschien te veel wou doen. Denk dat vele zich hier misschien wel ik kunnen terugvinden. Als creatieveling is het niet altijd zo eenvoudig om al die geweldige ideeën te onderdrukken. Bij velen worden het dan onafgewerkte projecten, maar bij jou ging het dan meestal met een rotvaart naar een afgewerkt iets!

Maar goed, het is je ondertussen duidelijk dat je keuzes moet maken  ;). En minder is niet noodzakelijk slechter.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Ludwig

Oei Evan dat is minder goed nieuws.
We denken dikwijls dat het ons niet kan overkomen tot je ervoor staat.
Neem je tijd en geef vooral de moed niet op.😉
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

marctje

Heel veel sterkte, rust en vooral beterschap gewenst. Ik zou ook durven zeggen: neem de tijd hiervoor en kijk zeker niet naar een bepaalde doeltijd maar laat je lichaam spreken en volg dit op.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub