Nieuw in 2018

Gestart door loebaske, 29 november 2017, 10:32:13 AM

B_Modelbouw

Kleine correctie: het is niet Brabants Trekpaard maar Belgisch Trekpaard...
In ieder geval mooi spul, helaas heb ik nergens een wei op mijn baan :(
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


loebaske


Wist dat Bert, dacht aan de Palm daarmee, heb het veranderd....

Chrisrail

#17
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske


loebaske

Voor wie het aanbelangd de web is online   http://www.miaa.be
Laat maar massaal jullie mening weten wat er mis/kan zijn....en niet duidelijk is  ;)

Ben

Een "terug knop" naar het vorig menu of pagina zou handig zijn.
Evenzo info met wie we te maken hebben, contactgegevens, inschrijving KvK, algemene voorwaarden, verzendkosten, etc..

Gr, Ben.

Michael

Tevens vermelden wie de maker is van alle grasmatjes en struiken.n( ik weet het wel.)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Zijn zowat kleinigheden die eerstdaags zullen bijgewerkt worden, zoals die "terug knop" die staat er maar wel onderaan de pagina,
ook onderaan staat de knop naar de prijslijst...graag meer ongemakken die jullie onder vinden...

Michael

Waarom niet de prijs vermelden bij de foto, is voor de bezoeker veel eenvoudige dan in een aparte lijst te moeten gaan zoeken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Een prijslijst is simpeler aan te passen indien er een prijs aanpassing is dan elke foto opnieuw te moeten aanpassen, denk niet dat het zo moeilijk is om eens de prijslijst te openen, je krijg die in een apart blad en kan je telkens switchen om naar de prijs te kijken....

Michael

Vroeger was klant koning!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Eric, de opbouw van je website is niet wat men van een moderne web-shop verwacht.

Om maar 1 ding te duiden naast de reeds aangegeven, je moet het bestelformulier afdrukken, dan invullen, terug inscannen en dan doormailen.  :-\ :-\ :(... Misschien dat het anders kan, maar ik kan in de "bestellijst" niets invullen.

De reden:
Citaat van: loebaske op 20 januari 2018, 21:17:20 PM

Een prijslijst is simpeler aan te passen indien er een prijs aanpassing is dan elke foto opnieuw te moeten aanpassen, denk niet dat het zo moeilijk is om eens de prijslijst te openen, je krijg die in een apart blad en kan je telkens switchen om naar de prijs te kijken....
is niet erg gebruiks- en klantvriendelijk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

Eric, een ideetje zou zijn de bestelbon/prijslijst als excel te laten downloaden en dan kunnen ze zelf invullen en doorsturen via mail.
Mss ook een aparte  prijslijst op de site zetten.Die is makkelijk aanpasbaar door jou en wie interesse heeft kan die makkelijk op zijn computer opslaan als pdf of html pagina.

loebaske


Het is geen web-shop, geen winkel karretje, geen mogelijkheid om via Paypal of andere te betalen.
en zeker geen moderne lay-out, reden is om onnodige kosten te doen als beginner...
Ga kijken met de web master als er een mogelijkheid is om het bestand in exel te plaatsen.

BramTrains

De website vind ik duidelijk (mits wat kleine gebruiksvriendelijke aanpassingen), is zeker te gebruiken door de gemiddelde modelbouwer! Een leek komt toch nooit op dit soort webpagina's terecht. Als je zoekt wat je nodig hebt bekom je snel de juiste informatie!

Er is wel één ding waar ik niet over geraak... Ik kan geloven dat je van paarden in een wei minder nodig hebt dan koeien. Maar zijn die paarden dan zo veel 'duurder' om te maken dat je voor de prijs van eentje er zes koeien voor in de plaats hebt?

Gr.