Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 175

Gestart door Michael, 18 november 2017, 21:44:05 PM

Michael

In mijn mailbox kreeg ik net een mail dat volgende week vrijdag MSM 175 verschijnt, ik denk dat Luc misschien een drankje teveel op heeft en hij zich vergist met de weken, volgende week vrijdag is het pas 24 november, dan zou dit nummer een week te vroeg verschijnen lijkt mij, is natuurlijk altijd welkom.
Het beloofd weer een mooie uitgave te worden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

de verschijndatum van 24/11 staat ook in de colofon van nummer 174 8)
Dus Luc heeft niet te veel gedronken maar hard gewerkt  ;D
Bedankt Luc
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 18 november 2017, 21:49:57 PM

Dus Luc heeft niet te veel gedronken maar hard gewerkt  ;D

Dom van mij natuurlijk...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

zegt ge zelf...  een bordje soep.. ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

AHa mijn MSM lag vanmiddag op de deurmat, even snel doorgebladerd, ziet er weer goed uit, lekker veel leesgenot voor dit weekend.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

interessante MSM heel fraaie banen, leuke knutseltips maar ik had ook graag een treinsamenstelling gezien, maar dat was de enigste honger waarop ik bleef zitten.Deze MSM is wat mij betreft de fraaiste sinds lang ! ;)

59erke

al iets bekend over de inhoud ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

gardevil

Heb hem al bijna uit ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marctje

In Edegem ook aangekomen
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Snobby Crash

In Temse ook !
Is weer eens de moeite waard !

Geert

Gerolf

Hier is hij ook, en al deels gelezen:
- Guy doet opnieuw een warme oproep. Zeker iets om over na te denken !
- Farkham: Knappe baan, maar ik mis het groezelige (achtergrond en verwering van bvb straten)
- Herenhuis: Voor het boodschappenlijstje ...
- Verbeterde stroomafname: duidelijk en zinvol
- Spontin: mooie baan over een bestaande museumlijn - een interessant thema, dat we eigenlijk niet vaak zien
- Diorama met ophaalbrug en huisje: Enorm artikel met ongetwijfeld massa's nuttige tips
- Moestuintjes: Ook bijzonder fraai, en ongetwijfeld ook nuttig
- Dubbele jenever 2: kwijl-voer voor de puristen (en dat bedoel ik zeker positief)
- La Grotte Champi: Industrie in 0 toont zich weer ... maar het is telkens aangenaam verrassend
- Lading walsdraad: goeie vondst en mooi gedaan
- Ramma: Daar moet ik blijkbaar toch echt eens naartoe ...
- Eurospoor: een interview met een organisator boeit me niet zo, maar de foto's maken veel goed
Al bij al is dit voor mij persoonlijke het beste nummer sinds een hele tijd: veel modelbouw en prachtige voorbeeld-banen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

755philippe

Is voor mij ook een van de betere uitgaven. Zeer praktijkgericht wat me ook boeit.
Het maken van een moestuin is voor mij zeer interessant want was daar mee bezig op mijn baan.
Het herenhuis lijkt mij iets om te maken maar dan met mijn snijplotter want het bouwpakket is toch té
prijzig voor een huis.
Veel lof voor msm.
Mvg

755philippe

jean-luc

Gewoonweg een prachtig nummer.
Het diorama met de ophaalbrug vind ik de mooiste bijdrage.
Dit is modelbouw.

loebaske

#13
 citaat "Het herenhuis lijkt mij iets om te maken maar dan met mijn snijplotter want het bouwpakket is toch té
prijzig voor een huis"



En die plastieken bouwdozen waarvan geen enkel B is dan wel betaalbaar en veel kleiner en minder details heeft ??
zoiets kan je nooit bereiken met een snijplotter, niet eens de doorrijpoort in klinkers...nog de gevel...dat is mijn menig hoor.

Ondertussen ook het nummer ter hand genomen en ga niet hetzelfde opsommen van Gerolf, wel volledig met eens en weer
bedankt aan de volledige redactie om het voor mekaar te krijgen....TOPPIE

factageklerk

bestaat het inkijkexemplaar niet meer Luc?