tekeningen smalspoormateriaal

Gestart door Havoc, 17 augustus 2006, 20:23:41 PM

Havoc

Dit is een site waar een hele verzameling tekeningen van smalspoormateriaal te vinden is: http://zelmeroz.com/albumquery/fainges2.htm

Allemaal materiaal van Queensland gebruikt op suikerriet plantages. Op schaal 1/64 en 1/48, maar sinds de uitvinding van de rekenmachine en spreadsheet ook voor andere schalen bruikbaar.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Oh my goodness! what a find! nocks my socks off! If jou dont hear from me for a while : i'll be still exploring all of this.
What a magnificant site,thanks![:p][:p][:p][:p]

Gerrit

Tom

Tom

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Tom
Nederlands [?]
Ik vond zijn reactie wel aanstekelijk. Gerrit is blijkbaar zo enthousiast over die (engelstalige) site dat hij een Brits moment doormaakt. [:D]
Enneuh ... ik vond er slechts 3 schrijffouten in [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters
Enneuh ... ik vond er slechts 3 schrijffouten in [;)]


Wou er niet op ingaan, niet iedereen schrijft even vlot engels

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door Tom
Nederlands [?]
Ik vond zijn reactie wel aanstekelijk. Gerrit is blijkbaar zo enthousiast over die (engelstalige) site dat hij een Brits moment doormaakt. [:D]
Enneuh ... ik vond er slechts 3 schrijffouten in [;)]


Tog nie zlevht ver iemand da noot nie engels gelierd ? op tschool ?[:D][;)]

Gerrit

Gerolf

sjeeker nie sjlecht, Gerrrit [:o)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Slabbetje aandoen Roche, toetsenborden kunnen daar slecht tegen. Veel plezier ermee.

citaat:
Enneuh ... ik vond er slechts 3 schrijffouten in


Ik tel er 4 (of 5 naargelang) maar soit, er zijn er hier die meer fouten schrijven in minder woorden als ze hun moedertaal gebruiken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

argilla

prachtige site !!!Havoc, juist wat ik nodig heb. Just what I needed[8D]

aan het werk dus
Het water loopt met bakken en tonnenkes uit mijn mond van al dat moois.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15