Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

stations borden

Gestart door yannick, 17 augustus 2006, 15:41:10 PM

yannick

ik weet niet goed hoe de grote van een stations bord is in schaal HO
want ik probeer ze zelf te cre?ren maar het lukt niet goed kan mij soms iemand helpen groetjes yannick

Anarchy

Yannick,

Het is niet nodig om over elke vraag die je hebt een nieuw draadje te starten. Je kan de zoekfunctie gebruiken, daar kom je al veel mee te weten. Onlangs is er hier nog een draadje over geweest.

Jeroen

yannick

haaaa ik wist niet dat hier een zoekfunctie was toch bedankt ik ben nog maar een begineling merci [8D]

modelbaanHO

Als je in de zoekfunctie het woord "naamborden" intikt dan zou je 4 topics moeten krijgen die dit onderwerp behandelen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jurgen

Ik heb het ooit nog eens gezegd h?. Van beginnelingen kunt ge grijs haren krijgen. [}:)]
Ge ziet hoe goed de meeste naar hun schermke kijken h?. Ogen opendoen zou'k zeggen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marimon

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik heb het ooit nog eens gezegd h?. Van beginnelingen kunt ge grijs haren krijgen. [}:)]
Ge ziet hoe goed de meeste naar hun schermke kijken h?. Ogen opendoen zou'k zeggen.


Foei,
Beginnelingen moet je helpen.Wie denkt onfeilbaar te zijn,gooi de eerste steen. Van mij krijg je er twee terug.[:(!]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ysbeer

Ja jurgen nooit meer een fout maken,
Want we pakken je

Jurgen

Mja, je moet maar eens gaan zoeken in de archieven van ons forum. [;)] Via de zoekfunctie dus h?. [:p]
Dan weet je ook in welke context ik dat toen verteld heb.
Maar geef toe, de meesten beginnen hier maar in het wilde weg te klikken en te doen, maar weten helemaal niet wat ze doen. Een beginneling kan ook lezen h?. In de hoofding van ons forum staat op iedere pagina hetzelfde. Het woordje "zoek" staat daar ook bij. Maar ja, er is zo'n spreekwoord; wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Btw, ik wil hier niemand mee op zijn tenen trappen hoor.

Trouwens, Marimon, heb jij hier nu net als eerste meteen 2 stenen gegooid?[?][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door yannick
haaaa ik wist niet dat hier een zoekfunctie was toch bedankt ik ben nog maar een begineling merci [8D]
Je hebt inderdaad nog niet veel gepost hier, yanne/yannick. Een absolute beginneling op dit forum zou ik je toch niet echt willen noemen, als je al enkele weken hier bent. Ik had je reeds eerder al gewezen op de zoekfunctie van dit forum.
Misschien is Jurgen's reactie iets te fel, ik begrijp hem wel [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng

Ik begrijp Jurgen ook wel hij wil gewoon voorkomen dat we nie 3 dezelfde topics gaan openen over het zelfde onderwerp,

De nieuwe leden vinden wel "registreer" maar nooit "zoek" ?
en als we ook tegen ieder lid ook nog 2keer moeten zeggen waar het staat [xx(]

janjozef

Vitters, ge moet het toch zeggen, en ge zegt het zelf de volgende leest het niet, kan die dan weten dat ge al tegen de 50 vorige hebt gezegd, zeg het gewoon nog eens, als ge alle draadjes moet doorlezen met al de bull-shit die er ook instaat dat begint ge er niet meer aan. Neem gewoon dit draadje een hele blz en geen enkel antwoord.[:(!][V]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

55erke


Ja vind ik nu ook wel , elke nieuweling die iets vraagt krijgt een heel resem antwoorden van draadjes die al bestaan enz dat ze de zoekfunctie maar moeten gebruiken. Straks durven die mannen niks meer te vragen.

dieseltje

Gezien het aantal keer dat die opmerking betreffende de zoekfunctie terugkomt, misschien toch een goed idee, om bij het inloggen van een nieuwe gebruiker in het forum, duidelijk(er) te wijzen op deze zoek-functie ....

Riny

Wij boffen maar met zoveel supermensen die alles gelijk lezen en zien en dan ook meteen weten hoe alles werkt.[:D]

Vraag: Hebben jullie allemaal een pc bij je geboorte gehad??
Antwoord: NEE !!!!![:p]

Iedereen, maar dan ook iedereen heeft ooit eens moeten beginnen en ja, als wij dan zo super zijn, waarom moesten wij dan naar school??

Niet zeuren maar elkaar helpen !!!![B)]

Het ging hier toch om stationsborden (dacht ik goed gelezen te hebben) [?]

Jurgen

citaat:
Dag

Afmetingen van een naambord voor op een perron.

Alle afmetingen in mm.

Dikte: 250
Hoogte: 250
Lengte: 770,1370,2080 of 2680.

Dikte van de buizen waaraan het naambord bevestigd is: 76.1

Hoogte onderkant naambord boven perron: 2250

Roland


Wat zeggen we nu? Merci Roland.
All?, en nu allemaal mooi gaan knutselen h?. En braaf zijn en geen ruzie maken h?. [:p][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.