MSM 51

Gestart door tonycabus, 17 augustus 2006, 13:37:19 PM

Jurgen

Komt er dan een kortingsbon? Vorige keer was dat toch ook niet. Of ben ik dat weer vergeten.

Btw, het nummer van deze maand is toch niet goed nagekeken op fouten hoor. Op de cover alleen al staan er al 2. Binnenin heb ik er ook al enkele zien staan. Dat moet beter kunnen h? mannen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Hij ziet er weer mooi uit. Ik heb hem gisteren blijkbaar net gemist toen ik ging werken. Het zal prima leesvoer op de trein worden voor vandaag en morgen[:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dieter

Die van mij stak gistere ook in de bus. Enkel had mijn exemplaartje wat last gehad van de regen [:(]. Het water liep em uit de verpakking die bovendien ook zwaar beschadigd was.
Direct een mailtje naar Metamedia gestuurd en maandag zou er een droog exemplaartje de bus op gaan. Fantastische service gewoon!

Maar het ziet er gewoonweg weer een fantastisch nummer uit, ook als het nat is [:p]

mvg Dieter.

Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Tom

De post gaat nogal onvoorzichtig om met onze MSM vind ik.
Ik heb al enkele exemplaren gehad waarvan de plastiek al open was.
Tom

janjozef

Dat is bij mij de eerste keer dat hij ook beschadigd is, heel de rug is gebroken en de plastiek was open.

Jan



Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

Deze keer heb ik ook niet veel moeite moeten doen om de verpakking van de MSM te doen [V]
Gelukkig was het niet beschadigt [:o)]

trainfreak

De vorige nummers waren bij ons ook open. Dit nummer (gelukkig, of is het jammerlijk?) niet meer!
Spoorse groeten
Dimitri

janjozef

Ik heb dit artikel nog niet gelezen, eigenlijk nog niet veel gelezen maar ik vraag mij wel af wie hier achter treindumping zit,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

@traindumping: kan je ook bewijzen dat hetgeen je zegt waar is? Ik vind het nogal moeilijk om iemand te geloven die hier alleen onder een nickname komt berichten plaatsen.

De test met die ICE is gedaan met een prototype en men heeft dan ook de voor en nadelen van dat prototype weergegeven. Men verteld er ook bij dat er aan de assen nog aanpassingen gingen gebeuren. Dus ik zie het probleem niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steven86

Ik weet natuurlijk niets over de afspraken die gemaakt zijn tussen schrijver en leveranciers, maar ik heb wel het artikel gelezen en troost u, ik vond het positief. Ik heb al artikels gelezen van MSM van andere modellen waar ze heel wat strenger zijn.

Voor het overige lijkt het mij dat iemand die een test doet van een loc nog steeds zijn eigen mening mag schrijven. Anders ruikt het toch al snel naar inmenging... Wat me bij de volgende observatie brengt. Waarom wordt dit dan via het forum gebracht? Kunnen twee volwassen mensen niet rechtstreeks contact meer met elkaar opnemen? Als de kritiek terecht is, dan komt er wel een rechtzetting.

Tom

Is treindumping een winkelier mischien?
Tom

ysbeer

Waar vind ik die trein dumping ????? In msm ???of hier.

wim ysbeer

D_Loc

Wim,
Hij had in dit topic een bericht geplaatst maar heeft deze weer verwijderd.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

janjozef

Zijn tweede bericht had hij met paul ondertekend toch niet paul van Rocky rail zeker, zou ik zeer belachelijk vinden. Morgen is het beurs in woluwe, daar staat hij ook, kunnen het hem eens vragen. Het is in ieder geval een belachelijk man die zijn schrijfsel achteraf verwijdert.
Heb ondertussen het onderwerp van discussie gelezen zijnde de ICE 3 en eigenlijk vond ik dat niet negatief, duidelijk niet 100% positief, maar zeker niet negatief.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

DelticPower

vlg mij de normale werkwijze van treindumping. De zaak opstelten zetten, dan zijn bericht verwijderen en op een afstandje gaan zitten kijken hoe hier de discussie verloopt. Kijk maar in zijn profiel, alle ooit geplaatste berichten zijn verwijderd.
Groeten van Jan