Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Roco baureihe 23 superen en onderhoudswerken.

Gestart door Peter, 11 november 2017, 14:00:03 PM

Peter

#15
Het enige dat ik nog graag had veranderd zijn de wielen van de lok door de uitstekende Weinert set 5608, maar ......... 156,00 euro voor zo'n setje vind ik wel wat duur (nog onafgezien van het feit dat ik zeker niet handig ben in die wielen te vervangen)
Met vriendelijke groeten
Peter


Peter

Inderdaad Rudi (met een D en geen T (dus ook geen Ruti) maar zelfs 145.00 euro vind ik VEEEL  :'(
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Met een y, ik ben genen Duits hé! ::) ;D

Hangt er van af, wat de één veel vindt, is voor de ander weer niet duur...
De verkoopwaarde gaat er niet mee omhoog, maar het plezier om er naar te kijken des te meer... 8)

;)

Peter

Ondanks dat hier de vraag gesteld is, weten we nog altijd niets van ons vertrouwde forumlid EVE. (Erik Verleysen)
Weet iemand er iets meer over, want het is ondertussen toch al van half augustus dat hij hier op het forum was (of ben ik mis??)
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 oktober 2019, 20:00:14 PM
heeft nu niks te maken met de 23 maar het viel me op dat eve blijkbaar maanden niet meer actief is, weet iemand iets meer of heb ik hier of daar iets gemist ? :-\
eerder stelde ik hier ook de vraag en er kwam geen antwoord  :-\

SuSke

Ik dacht dat Erik een keer gezegd heeft dat hij het een beetje druk heeft met andere dingen en daarom ook de modelbouw en de daarbij horende aspecten even aan de kant schuift.
Wil je dat (kunnen) doen, moet je zeker niet nog op een forum komen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.