Expo walferdange 2017 : 11 & 12 november

Gestart door bellejt, 05 november 2017, 12:13:02 PM

bellejt

aankomend weekend 11 en 12 november expo te Walferdange GH luxemburg.




http://de.amfl.net/ausstellung.htm

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

we zien elkaar zondag :) .Breng ook nog 3 andere modellers mee.

loebaske


SuSke

ge kijkt dan ook naar de onderkant 8) 8) voor de heuveltjes moet ge u omdraaien  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


doomslu

Ik ben deze avond even binnen gesprongen in Walferdange en de mannen van MTD waren Vaerwegh Dok aan 't opzetten.
Nu ja, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ze eerder zaten soep te eten, te keuvelen en te drinken dan dat ze aan 't werk waren.
'k Weet niet of 't tegen morgen in orde zal komen!  :-\  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald


dieselfreak

MC

bellejt

yep , zondag overschrijden we de grens van Belgie naar GH Luxemburg :)

dieselfreak

MC

Gerolf

Citaat van: doomslu op 10 november 2017, 23:07:44 PM
Ik ben deze avond even binnen gesprongen in Walferdange en de mannen van MTD waren Vaerwegh Dok aan 't opzetten.
Nu ja, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ze eerder zaten soep te eten, te keuvelen en te drinken dan dat ze aan 't werk waren.
'k Weet niet of 't tegen morgen in orde zal komen!  :-\  ;)

Ik heb daarnet ergens een foto gezien waarop de baan geplaatst stond - dus het lijkt er op dat het goed is gekomen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Tja, als het lampje gaat knipperen moet men bijtanken anders val men stil  ;)
en dat weten ze maar al tegoed in de MTD stal....

Tot morgen gasten.

modelbouwpatrick

Was ver uit de mooiste baan waar te minste gereden werd tof mannen tot de volgende keer

sdz1976

Zijn er nergens foto,s van dit event?


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1