Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bioscoop.

Gestart door Pierre, 04 november 2017, 16:55:13 PM

loebaske


Dat noem ik pure kunst in modelbouw, is gewoon TOP

Cord

Citaat van: Pierre op 10 december 2017, 12:20:51 PM
...nu nog een eindsprintje en dan kan ik aan een nieuw project beginnen.
Ach, en op welk project mogen we ons dit keer verheugen?
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Pierre

Dat blijft nog even een verrassing. Eerst dit project helemaal af.   ;D ;D
Groet Pierre.


Cord

Daar was ik al een beetje bang voor.  ::)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Michiel

Erg knap! Ik volg het draadje van in het begin, in stilte maar met bewondering. Ga vooral zo door.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Dankjewel Michiel. En ... ik ga gewoon lekker door. ;)
Groet Pierre.


Pierre

De bioscoop is klaar en verouderd. Nu kan ik eens rustig uitkijken naar een volgend project. Ik heb er nog genoeg op de plank liggen. ;)




Groet Pierre.


marc goovaerts

En we zijn allemaal razend benieuwd naar die plank...

Pierre

Ik ben vanavond al even wezen kijken op die plank en ik denk dat het nog een fabriek gaat worden in half model voor de achtergrond van mijn baan. Morgen eerst maar eens kijken of ik de plek aan kan passen waar de bioscoop moet komen. Dat is ook nog wel een dingetje. :)
Groet Pierre.


erik de noorman

Pierre alweer prachtige modelbouw. Hier hou ik van.

Erik.

Cord

Ik moest even op de foto inzoomen om het resultaat te bewonderen. En dat deed ik: bewonderen!
Ik ben nog wel benieuwd hoe of je ROIJAL wordt uitgelicht door die led-spotjes en ook hoop ik op nog meer detailfoto's.
Pierre, je hebt in relatief korte tijd weer een topprestatie geleverd. Je hebt precies de perfecte toon in schilderwerk, kleurstelling en verwering bij elkaar gebracht. En nog los van dit prachtige bouwwerk, vind ik dat al een prestatie op zich.
Ik kan niet anders zeggen dat je voor mij een bron van inspiratie bent.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

PietB

Heel mooi allemaal Pierre!
grt Piet.

sdz1976

Als dat geen cool gebouw is zeg !!!  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Prachtig gedaan, man! Proficiat   8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Dankjewel heren voor de veren. :)
Groet Pierre.