Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Tentoonstelling AMRA

Gestart door GECE, 23 oktober 2017, 14:53:56 PM

OlivierV

Gisteren ook geweest met enkele collega's van de club. Aldaar ook enkele bekenden tegengekomen.

Niet zoveel plaatjes genomen deze keer maar toch wel weer wat leuks kunnen aanschouwen. De grote oude clubbaan die gehalveerd was blijft op een bepaalde manier wel de moeite. Net zoals de brug van Moresnet die imposant blijft.


Ludmilla @ AMRA

Het nieuwe project lijkt me ook zeker interessant, dat wordt weer prettig om bij een volgend bezoek daar de voortgang van te kunnen zien.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Ook ik heb hen vandaag een bezoekje gebracht. Ik heb verschillende fijne gesprekken gehad. Ik ben benieuwd hoe hun project zal evolueren. Een ding is zeker, er wordt met een ongelooflijk precisie gewerkt en alles wordt vooraf perfect gepland. In elk geval een veel belovend project!

Voor diegene die vandaag gaan, raad ik aan om goed te kijken waar je parkeert. Een aantal verbodsborden stonden wel heel slecht geplaatst. Een kleine parking naast het water was niet aangeduidt met een verbodsbord en daar stonden reeds een aantal wagens geparkeerd. Bij vertrek werd ik hierdoor deze morgen ingesloten doordat er een diatlon in opbouw was  :-[. Gelukkig was er een welwillende persoon die de borden en een hek opzij wou zetten  :). Hopelijk blijft het bij een ongemak en hangt er geen PV aan vast  ::).

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren