Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Aldi Hobby Boormachiene

Gestart door locomotion, 16 augustus 2006, 08:14:14 AM

locomotion

In Aldi gaan ze terug een hobby Boormachiene te koop aanbieden.
zie http://www.aldi.be

Multifunctioneel werktuig
19,99 euro
160 W, 5.000 - 35.000 TPM, toepassingen : boren, slijpen, frezen, polijsten, enz., incl. toebehoren zoals flexibele as, statief, tegelsnijder opzetstuk en freesbit, in kunststof opbergkoffer
3 jaar garantie

Wie heeft dit ding in het verleden ooit al eens gekocht, en wat zijn de bevindingen?
Locomotion

ysbeer

Ik
Al drie jaar geleden en hij doet het nog steeds perfect.
Ten zij je hem elke dag 12 uur gebruikt,krijg je hem volgens mij niet versleten.
Als ik er geen had dan kocht ik er een

Wim ysbeer

janjozef

Ik heb hem ook reeds een aantal jaar nog niet met al die toebehoren, en hij wordt regelmatig gebruikt, maar wel enkel voor modelbouw.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

De mijne is stuk... het systeem om de boortjes in vast te steken (knopje) om deze te blokkeren is eruit gesprongen. Ik had helaas het ticketje niet bijgehouden.

Ik heb er nog een andere liggen, die ik binnenkort verkoop...
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

eric

Kan niet slecht zijn want is het oud model van Dremel of een heel goede copy ervan, kijk maar

DREMEL


Aldi

Gerolf

't is dat ik al twee Dremels heb, anders zou ik me zeker zo'n Aldi-machine aanschaffen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

JoVer

Ik had al een Dremel maar een basis-versie. Ik heb de Aldi aanbieding gekocht en hij werkt perfect (nog maar efkes geprobeerd dat wel...). Voor 20 EUR kunt ge niet sukkelen. Bovendien heb ik nu een flexibele slang en nog wat hulpstukjes er bij. Vooral die slang is handig.

dieseltje

Zelfde opmerking als alle voorgaande.  Heb hem ook al zo'n 2 jaar, gebruik hem voor alles en nog wat (maar niet frequent).
De flexibele slang is super-handig.
Voor die prijs zeker niet twijfelen, een dremel is ongetwijfeld beter, maar zoals wim al zei, als je d'er geen 12 uur per dag mee werkt...
Bovendien, voor wat betreft toebehoren, boortjes, slijpschijfjes, etc. heb ik wel de dremel toebehoren nadien bijgekocht [:D]

tonycabus

Ik vond zoiets een goed jaar geleden in de Brico, voor 16,99?. Wel zonder de flexibel. En het heeft me al een hoop goede diensten bewezen. Het merk is 'FERM'.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

eric

Klopt Tony,
Ik heb er intussen ook eentje aangeschaft uit interesse en blijkbaar serieuze beroepsmisvormingen (wij verkopen namelijk Dremel enz)en heb gezien dat die van den Aldi ook van Ferm zijn (allez 't is via hen ge?mporteerd)