Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Bolormaa.

Gestart door Luc, 10 oktober 2017, 18:37:11 PM

Dirkh

Schitterende presentatie van dat minibaantje. Zo blijf je echt wel in het thema.

Luc

 :) :) :)

Citaat van: railrunner
geheugen liet me in de steek (beginnende ouderdom ::)?)

Dat kan wel zijn  :)  ik beleef dat ook...

Citaat van: railrunnerje moet gevraagd worden op de modelspoorexpo MSM.

Ja, ik had daar ook op gedacht; maar op die data zijn we hier al uitgenodigd https://www.atmftrain.fr/tergnier-model-expo/ met "Bayou Tallahatchie" en wij zijn toch gentlemannen, wij mogen dat niet afzeggen, dat is al lang afgesproken...

Er komen zeker gelegenheden!

Oufti!

mahtoska1

Citeer
Schitterende presentatie van dat minibaantje. Zo blijf je echt wel in het thema.

Dat vind ik ook.

Luc

Oufti!

loebaske


Wouw, heel knap...

SuSke

Ik ben er zeker van dat het in 't echt nog veel schoner is  ;)

En ik weet waar het te zien zal zijn  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Oufti!

Pierre

Groet Pierre.


Kautenbach

Waar dan Frans, ben ook erg benieuwd , ziet er goed uit zeker zo met die achtergrond, mooi geheel ;)

SuSke

Citaat van: Kautenbach op 01 juli 2018, 08:38:41 AM
Waar dan Frans, ben ook erg benieuwd , ziet er goed uit zeker zo met die achtergrond, mooi geheel ;)

In oktober 2019 komen Luc en zijn echtgenote al zeker met Bolormaa naar onze tentoonstelling in Edegem (19&20/10/2019).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

 :) :) :) Dank u alleman!
Oufti!

Luc

#71


Ik heb dat machineke in mijne brol teruggevonden. Dat was donkerrood en een beetje geblokkeerd. Een druppeltje olie, enkele toerkes rodage en veel vervuiling, en nu kan dat kamelen schrik aanjagen in de Gobi woestijn!  :) :) :)

(hoe heet dat machineke? Ik ken van die duitse materiaal niets van... :-[ )
Oufti!

59erke

Dat is een V100 of modernere benaming 211,212,213 van de DB
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Luc

Oufti!

SuSke

en nu heet het modelleke: "chasse chameaux"  ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.