MODELSPOOR 2017 - tentoonstelling by MTD

Gestart door SuSke, 02 oktober 2017, 22:07:39 PM

Doornroosje

Ben ook even geweest. Het hele gezin vond het meer dan fantastisch. Onze 3 kids praten er nog over, dus moet papa zijn baan maar sneller afmaken...

SuSke

Bedankt voor de lovende reacties.

Voor ons was het ook een geslaagde editie met een record aantal bezoekers sinds de club met de vehuisperikelen kampt (post-Mortsel tijdperk als het ware ;) )
Het is voor dit jaar weer voorbij, de banen staan terug in het lokaal en de zaal is opgekuist. Wij hebben er ook van genoten en met zoveel mensen gepraat dat we eigenlijk niet meer weten met wie allemaal... ::)
Het plannen voor 2018 EN 2019 is al volop aan de gang.

Voor de liefhebbers:
De Z-baan geeft present op Eurospoor in enkele weken.
Vaerwegh Dok gaat op zijn beurt op verplaatsing naar Walferdange (G.D.-Lux - 11&12/11/2017)
Voor volgend jaar zijn er al enkele boekingen waar Vaerwegh Dok ook terug present zal geven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Hartverwarmend deze leuke en positieve reacties. Dat werkt erg motiverend om tegen de volgende tentoonstelling weer opnieuw een aantal zaken klaar te krijgen die door het publiek worden geapprecieerd !!

Niettegenstaande het feit dat ik meestal letterlijk achter Vaerwegh Dok heb gestaan toch een aantal mensen gezien en gesproken en zoals altijd leuke en gezellige babbels.

Bedankt ook voor de mooie fotoreportages.

Ik wil ook iedereen bedanken die op mij heeft gestemd bij de fragmentwedstrijd.
"Oeps" heeft zo een mooie derde plaats behaald.



Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Citaat van: modelbaanHO op 23 oktober 2017, 16:35:36 PMIk wil ook iedereen bedanken die op mij heeft gestemd bij de fragmentwedstrijd.
"Oeps" heeft zo een mooie derde plaats behaald.

Proficiat, Luc ! Die plaats verdiende je minstens  ;)
Kan je ook de volledige rangschikking geven ? Daar ben ik wel benieuwd naar ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

De volledige rangschikking heb ik niet.
Wel de 2de plaats : dat is het fragmentje van Gérard Blaaubeen geworden.
(voor de bezoekers/forumleden die Gérard niet kennen : het fragmentje dat op een witte voet was gepresenteerd)


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Alberke

Ook een paar forum coryfeeën gezien, de meeste lijken niet (meer) op hun profielfoto, en mij kennen ze niet van aangezicht, dus kijken ze al eens raar op als je goedendag zegt  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

rgp

Hallo,

Alhoewel ik niet van plan was om te gaan (ik had belangrijk werk te doen), ben ik toch maar gegaan.  En ik heb er geen spijt van !  Het was weer top.
Tot in 2018.

Roland

SuSke

Je hebt dat "belangrijk" werk dan toch gedaan Roland, je bent bij ons langs gekomen  8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Roland, was ook kontent dat je er bij was op MTD, kon dan je nog eens een prikje geven in je zij  ;) ;) ;)
en al die anderen die van de gelegenheid hebben gebruik gemaakt van een toch wel een perfect WE wat
betreft het weertje om langs te komen...

SuSke

Overzichtje van de fragmentjes


Fragment 1: Lange Nelle - Jacques Ketels (MSKK)


Fragement 2: OEPS - Luc De Beukelaer (MTD)


Fragment 3: End Of Life - Frans Peeters (MTD)


Fragment 4: Luc Goormans (MTD)


Fragment 5: Gérard Blaaubeen (MTD)


Fragment 6: Tim Somers (MSC Het Spoor)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Toch wel meesterwerkjes allemaal !!!
Dikke proficiat aan alle deelnemers !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mahtoska1

Citaat van: Steam.N op 24 oktober 2017, 22:01:33 PM
Toch wel meesterwerkjes allemaal !!!
Dikke proficiat aan alle deelnemers !

+1

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Citaat van: Gerolf op 23 oktober 2017, 17:22:38 PM
Citaat van: modelbaanHO op 23 oktober 2017, 16:35:36 PMIk wil ook iedereen bedanken die op mij heeft gestemd bij de fragmentwedstrijd.
"Oeps" heeft zo een mooie derde plaats behaald.

Proficiat, Luc ! Die plaats verdiende je minstens  ;)
Kan je ook de volledige rangschikking geven ? Daar ben ik wel benieuwd naar ...

Volgens de website van MTD is "Oeps" vijfde geworden - Dat zou ik jammer vinden als het waar is ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun