MODELSPOOR 2017 - tentoonstelling by MTD

Gestart door SuSke, 02 oktober 2017, 22:07:39 PM

SuSke

De koorts neemt toe, binnenkort is het weer zo ver




Met naar jaarlijkse gewoonte ook deze keer weer een aantal prachtige gastbanen naast de verder afgewerkte clubbanen:

"Vaervannier" - Luc Goormans - Smalspoor in 0e

"Oeversijde" - Evan Daes - Belgische H0 baan met veel goederenverkeer in een industrieele omgeving

"Wekelijkse Kost" - Eric Minnaert - Minibaantje met wat er zoals kan gebeuren op en naast het spoor

"Cuberdon" - Spoor 0 Team - Gezellig 0 smalspoorbaantje om "letterlijk" van te snoepen

"De Strijkplank" - MSC DE Kempen - Kleine loc werkplaats op een kleine ruimte.

"Splitveld" - Henk Oversloot - N Finescale baan naar Belgisch voorbeeld

"KMYCA-corner" - Statische "Groot formaat" modellen door de leden van KMYCA

"Gerolf's corner" - Gerolf Peeters stelt zijn fragmentjes tentoon van de vorige twee edities en uiteraard ook de nieuwste telg op het bierkaartje van dit jaar.

"URHA" - Marc de Groulard - H0 minibaantje naar Amerikaans voorbeeld

"N Dorf" - Jan Wuyts - N baantje op een IKEA-tafel

"Märklin retrobaan" - Jos Maes - Een nostalgische blijver die telkens toch weer veel bijval kent

"MTD Industrie" - MTD module baan H0 2R analoog - met weerom een deel verfraaiingen

"Baerechum Extended" - MTD spoor Z baan - klaar om de volgende uitbreiding te krijgen

"Nulldorf" - MTD spoor 0 baan - Voorzien van een fenomenale achtergrond

"Vaerwegh Dok" - MTD Modulebaan H0 2R digitaal in al haar glorie

"Fragmentwedstrijd" met de werkjes ontsproten uit de fantasie van modelspoorwegbouwers

"Kleurwedstrijd" in 2 categorieën voor de werkjes die we mochten ontvangen ten laatste op donderdag 19 oktober 2017

"C-Traccs" toont zijn nieuwste ontwikkelingen aan het grote publiek en de toegewijde modelbouwers

"Verkoopstand" met materiaal van de leden

"Knus Cafetaria" om lekker te relaxen, bij te praten of te genieten van een natje en een droogje met zicht op de banen.

En zeker niet te vergeten.
Ook dit jaar worden de winnaars van de kleurwedstrijd en de fragmentwedstrijd gekozen door de bezoekers

Voor dit ganse spektakel betaal je slechts €5,00 inkom.
Ben je jonger dan 12 jaar en vergezeld van een betalende begeleider, dan mag je gratis binnen.


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Ik heb de affiches al zien hangen achter ramen in Mortsel...

Ik kom langs,


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

renstimpie

ingepland op zondag....   
maar zaterdag eerst even iets brengen..

Tim

Snobby Crash

Ook ik kom zeker een bezoekje brengen !

Geert

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske


Begin te naderen, men minibaantje van onder het stof halen  ;)

Peter

Het zal voor zaterdag namiddag zijn dat we langskomen
Is weeral jaren geleden dat ik nog op de MTD tentoostelling geweest ben.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Vandaag het spijtige nieuws gekregen dat Oeversijde niet op onze tentoonstelling zal staan.

Evan moet om gezondheidsredenen forfait laten gaan voor zijn volgende presentaties.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Het kan gebeuren, er zijn nog wel veel pronk stukjes te zien om om zeker naar MTD af te zakken...

Koen

Spijtig dat Evan er niet bij kan zijn. We zullen hem missen. Ik wens hem bij deze veel beterschap.
Ik probeer in ieder geval langs te komen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Dat is inderdaad heel jammer voor MTD, maar vooral voor Evan.
Ik hoop dat de rust goed helpt, zodat Evan er snel en volledig bovenop geraakt !!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Het is inderdaad heel spijtig dat Evan er niet bij zal zijn.
Wens hem in elk geval van harte beterschap.
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Langs deze weg, voor Evan: beterschap!
Paul

evan

Met spijt in m'n hart heb ik forfait moeten geven en de deelname aan de tentoonstelling van de MTD is niet het enige wat ik moet laten vallen de komende maanden.  :-[

Bedankt voor het begrip van jullie.

Nu Oeversijde was maar een kleine bijdrage aan een sowieso interessante en gezellige jaarlijkse tentoonstelling van MTD.  Zeker de moeite om er een bezoek te brengen!

Mannen, veel succes gewenst en vooral veel plezier ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Watte Evan  :( een kleine bijdrage met Oeversijde, niet goed zekers....denk dat je ook nog veel koppijn heb  ;)
In ieder geval veel beterschap en ontmoeten elkaar wel eens ergens anders in het land...