Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ramma

Gestart door sdz1976, 01 oktober 2017, 10:53:33 AM

doomslu

Citaat van: Havoc op 03 oktober 2017, 23:19:47 PM
Krijg je me nooit meer naar toe. Rommelig, slordig, donker en amper iets buiten diorama's.
Van mijn bezoek in 2015 kan ik me niet herinneren dat het donker en slordig was. En al zeker niet dat er enkel diorama's waren. In tegendeel.
Ik geef wel toe dat Franse expo's wat rommeliger zijn dan we gewend zijn.
Ik ga alvast opnieuw.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RD25



Mathieu say good news, one start set op 500 tafels is ready   8)

HT
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

renstimpie

Klaar om te vertrekken!   Tot straks of morgen..

sdz1976

Tot straks,

Vertrekken hier seffes uit het hotel zie,
moeten de baan morgen verder afwerken, want hadden gisteren een elektrisch probleem dat zichzelf oploste na een dik uur  ::) :o :-\



Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

doomslu

Ik heb nog effen tijd alvorens te vertrekken. Tot sebiet!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Allemaal veel plezier gewenst als deelnemer of bezoeker.  Ik moet helaas passen...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Deze keer kan ik ook niet gaan. Ik hoop wel op een of andere fotoreportage.... :P
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

DIORAMABOUWER

Wij (5 man) van de modelspoorclub van Oostende komen morgen ook een bezoekje brengen.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

doomslu

Ik ben net terug thuis.
Veel bekenden tegen gekomen.
Goede expo met diverse bekende banen en toch ook veel nieuwe dingen te ontdekken.
Wie nog twijfelt: gaan!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

GDE

#24
Zeer mooie banen gezien en wat decor spullen kunnen aanschaffen bij de Franse klein serie fabrikanten . Echt wel een leuke beurs . Voor de mensen die morgen gaan en via Charleroi rijden ... opgelet op de R3 ter hoogte van aire Fontain l eveque km paal 17 komende van Charleroi . Vanop 1 van 3 bruggen op deze plaats  werd om 19u20 een steen gesmeten ter grote van twee handen die door de voorruit van de wagen in de wagen terecht kwam . Gelukkig dat deze steen eerst op het daschbord is terecht gekomen en daardoor  de passagier er met een schaafwond en schrik
vanaf kwam . We waren niet de enige want er waren nog 2 andere voertuigen met dezelfde schade en gelukkig zonder gekwetsten . Volgens de politie gebeurde het op deze plaats al eerder dus vandaar dat ik jullie eventjes wil waarschuwen .

Steam.N

't Is er alweer niet van gekomen.  Spijtig.
1:1 acties in de tuin ...
Ooit lukt het wel.
Leeft iemand foto's die hier op 't forum kunnen ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

BC911

Hier gisteren al de 1:1 actie gedaan in de tuin en deze ochtend was de zoon vroeg op, dus besloten om erop uit te trekken. Toch een pittig tochtje van net geen 2,5u, maar rond 10:30 stonden we aan de inkom om gecontroleerd te worden voor we binnen konden. Het was gezellig druk, maar eigenlijk ruimte genoeg aan de meeste banen. Een voor mij aangename mix van alle schalen door elkaar. Banen en verkoopstanden eveneens door elkaar verspreid over meerdere zalen. Misschien dat dit voor sommige een beetje rommelig overkomt, maar het stoorde mij eigenlijk niet. Alleen de losliggende vloertegels zouden even wat aandacht mogen krijgen ....  ??? Verder een verzorgde catering met ruime keuze.

Ben geen foto maker, maar hier enkele kiekjes van een geslaagde voormiddag. Het weer was te goed om heel de dag binnen te blijven, dus in de namiddag flink gaan wandelen in de buurt van Bertrix  ;).



















Behalve de eerste 2 foto's, allemaal schaal N.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske

Bedank om de foto's met de thuis blijvers te delen, eigenlijk niets van het "wauw effect" is zowat uit de doos op de baan...

doomslu

Citaat van: loebaske op 15 oktober 2017, 20:24:05 PM
Bedank om de foto's met de thuis blijvers te delen, eigenlijk niets van het "wauw effect" is zowat uit de doos op de baan...
Dat waren gelukkig de uitzonderingen hoor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Mijn focus lag vandaag niet zozeer op foto's van verwering, maar wel van wat er mogelijk is in een N-schaal  ;). Want zoals Luc aangeeft waren er zeker baantjes die zeer mooie dingen lieten zien qua verwering.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...