domme dingen

Gestart door Peter, 27 september 2017, 19:56:36 PM

Peter

Soms doet een mens door overhaast te werk te gaan toch domme dingen. :-[ :-[ :-[ :-[
Heb een paar maand geleden al mijn diverse magazines weeg gegeven en/of verkocht. Nee, heb er geen spijt van want opgeruimd staat toch netjes nietwaar. Alleen door zo vlug te gaan zijn er blijkbaar  een paar magazines, die eigenlijk niet weg mochten ook in die stapels geraakt en doordat ik er achter aan het zoeken ben geweest is dat de enige konklusie die me nog rest. Het waren die vier Eisenbahn Journals  over de baan van Dieter Bertelsmann over de Höllentalbahn. Nee, ik ga ze niet terug vragen. Dat zou al te gek zijn. Ik zou trouwens niet weten aan wie.
Daarom, de volgende keer dat ik Duitsland ben wip ik wel even bij Hünerbein of zo binnen en haal er andere
Met vriendelijke groeten
Peter

Alberke

Je hebt die niet weggegeven, je hebt die gewoon goed weggelegd  ;)
Welkom in de club!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

gardevil

Peter,


welke zijn het? Nrs/jaargang. Ik heb er heel veel digitaal.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Peter

Frank, ben misschien wat ouderwets maar ik lees graag magazines en boeken rustig in mijn zetel en niet van het beeldscherm (PC, tablet of laptop)
Bedankt in elk geval voor je aanbod.
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

Peter , als je ze digitaal krijgt kan je dat ook uitprinten hoor  ;) .Doe ik regelmatig omdat je dan alleen print wat je nodig hebt en de rest bewaard voor later.

Steam.N

Heb je de nummers, Peter ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Hallo Jean,
Het zijn onderstaande uitgaven en die hebben niet altijd een nummer, enkel een bestelnummer
van de uitgeverij en dat is Eisenbahn Journal.

Von Freiburg ins Höllental - Best.-Nr.: 661601
Meine Schwarzwald-Anlage -  Best.-Nr. 661001
Im hinteren Höllental -  Best.-Nr. 670802
EJ Im Hochschwarzwald -  Best.-Nr. 670702

Met vriendelijke groeten
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Ik check eens of ik die in huis heb ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

haast en spoed....  we komen het allemaal wel eens tegen in ons leven.  Je bent dus geen uitzondering.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.