Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Eurospoor2017, 3-5 november 2017

Gestart door Leo_H, 25 september 2017, 18:05:24 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbouwpatrick


ceuleer

Citaat van: doomslu op 05 november 2017, 18:54:56 PM
De verkoop-kraampjes, daar moet je als Belg niet zijn. We hebben weer veel geld gespaard!  ;D

Ik heb er nochtans als Belg enkele dingen gevonden die ik nog zocht......

Havoc

Citaat van: ceuleer op 05 november 2017, 20:26:33 PM
Citaat van: doomslu op 05 november 2017, 18:54:56 PM
De verkoop-kraampjes, daar moet je als Belg niet zijn. We hebben weer veel geld gespaard!  ;D

Ik heb er nochtans als Belg enkele dingen gevonden die ik nog zocht......

Om niet te zeggen dat ik op eurospoor 10x meer vind dan ik in belgiƫ ooit kan bijeen krijgen. Hier kan je enkel iets vinden als je belgisch h0 tpIII-IV gelijkstroom doet. Voor al de rest, aldere schalen, spoorbreedtes, smalspoor, antiek (waarom niet) moet je in dit land niet eens proberen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

renstimpie

Citaat van: Havoc op 05 november 2017, 20:32:57 PM
Citaat van: ceuleer op 05 november 2017, 20:26:33 PM
Citaat van: doomslu op 05 november 2017, 18:54:56 PM
De verkoop-kraampjes, daar moet je als Belg niet zijn. We hebben weer veel geld gespaard!  ;D

Ik heb er nochtans als Belg enkele dingen gevonden die ik nog zocht......

Om niet te zeggen dat ik op eurospoor 10x meer vind dan ik in belgiƫ ooit kan bijeen krijgen. Hier kan je enkel iets vinden als je belgisch h0 tpIII-IV gelijkstroom doet. Voor al de rest, aldere schalen, spoorbreedtes, smalspoor, antiek (waarom niet) moet je in dit land niet eens proberen.

Altijd gezellig om zulke berichten te lezen...  extra motivatie om mobexpo 2018 te voorzien van die andere schalen en spoorbreedtes.

mahtoska1

Bedankt voor de foto's.
Die A4-tjes zien er wel leuk uit.


sdz1976

Na een enerverende en vervelende start toch een heel erg goede en leuke beurs gehad.

Veel bekijks bij de baan, een paar uitnodigingen en heel wat gesprekken met andere forumleden, dus er zijn weer heel wat gezichten op draadjes gekleefd :)

Heb me ook bij tijden gaan amuseren op de bnls stand waar een echte dienblad epidemie heerste  ;D
en op zaterdagavond met dat hoopje ongeregeld nog gaan chinezen, wat weerom het nodige plezier opleverde.

Rest me enkel nog de vele mensen te bedanken die de baan kwamen bekijken, en de collegamodelbouwers voor de vaak geanimeerde babbels.

Wie de affiches met het aanbod voor de parking niet zag moet wel dringend naar de pearl, want de hallen waren er zowat mee behangen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

celtjan

Weekendje gelogeerd te Woerden:

- gezellig stadje met leuke stekjes (lekkere gastronomie en toch wel wat ontdekkingen gedaan op vlak van 'hoppethee')
- 2 dagen meegedraaid met de BMB OO Modulebaan (auto in garage v/h hotel laten rusten en met de trein gependeld)
- tamelijk grote doorgangen. Leuk, ruim baan aanbod van zowel banen als verkoop. Ik ga voor de totaliteit en voor mij was dit best goed.
- banken om wat uit te rusten
- Tja, de catering in event hallen ginds... eigen aan de cultuur... (die krokettekes zijn idd wel een pak lekkerder dan die van bij ons)

Nu opnieuw uitkijken naar Modelspoordagen; Rijswijk; Ontrax; Modelspoorexpo. En zien waar ik lokaal nog wat kan meepikken (klein is ook fijn)

Gr,
Jan(tje)


D_Loc

Ik had nog een filmpje van Thanasse - Cabusart (klik) gemaakt tijdens Eurospoor 2017.

Het is het enige filmpje dat ik heb gemaakt tijdens Eurospoor omdat ik me niet echt lekker voelde die dag.
Ik ben toen ook weer vrij vroeg huiswaarts gekeerd.

Vanavond nog maar even de tijd genomen om het tot deze video te verwerken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk