Nog met Marklin beginnen+baan?

Gestart door Kennethvr, 15 augustus 2006, 10:34:18 AM

erik de noorman

#75
Jurgen,

Het assortiment in K rails is even groot als in de C rails. In K rails zitten wel degelijk slanke wissels net zoals in de C rails.
Maar voor sommmige zijn deze nog niet slank genoeg. Ik persoonlijk zou ook voor k rails gaan. Je kan ze ballasteren in de kleur die je wilen en de groote van het ballast zelf kiezen, je hebt fexibel rails. Ze kunnen zonder probleem als 2 rail gebruikt worden. Je kan elke puntkontakt gebruiken als schakelkontakt (vb om seinen te schakelen)zonder veel poespas. Het ballasteren van sporen als je dat eenmaal doorhebt dat gaat vlug hoor.

Erik

Jurgen

#76
Mja Eric, je hebt gelijk. Maar als ik de foto's van Anarchy even bekijk, dat is ook wel goed gedaan nietwaar?
Maar ik ben nog lang niet aan ballasteren toe. Ik moet nog steeds beginnen met de modelbaan. [}:)] Ik kan dus nog altijd kiezen om toch voor K-rails te gaan. Mijn C-rails kan ik dan toch nog steeds in overdekte ruimten gebruiken, zoals een schaduwstation ofzo, door gebruik te maken van een overgangsrail.
Maar Kenneth, je ziet het h?, je kan nog steeds alle richtingen uit. Denk er gewoon eens goed over na.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kennethvr

#77
Ik kon al niet volgen, er zijn toch wel degelijk slanke wissels in het K-rail gamma? All? toch in de marklin catalogus die ik hier heb liggen... [;)]

Jurgen

#78
Ja sorry, ik had zelf de catalogus nog niet open gedaan. [:I]
Ik zit trouwens nog altijd te wachten op de insider bundel van dit jaar. [:(!] Maar da's een andere zaak.
Slanke K-wissels zijn er dus wel, alleen zijn ze voor sommigen dus blijkbaar niet slank genoeg, zoals Erik ook al zei.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JoVer

#79
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ja sorry, ik had zelf de catalogus nog niet open gedaan. [:I]
Ik zit trouwens nog altijd te wachten op de insider bundel van dit jaar. [:(!] Maar da's een andere zaak.
Slanke K-wissels zijn er dus wel, alleen zijn ze voor sommigen dus blijkbaar niet slank genoeg, zoals Erik ook al zei.


Jurgen, bedoel je met de "insider bundel" de catalogus e.d. die je krijgt. Ik heb dze al maanden gelden opgehaald bij mijn winkelier (Verschoten in Antwerpen). Ook alle anderspullen (DVD, ...) zijn op tijd bij mij toegekomen. Als je de catalogus nog niet hebt, dan hangt dat (denk ik) enkel van je winkelier af.

Anarchy

#80
Jover,

De insider bundel had ik ook meteen in het begin van 2006! Maar diegenen die wat later waren liepen tegen de lamp. Het ligt niet aan de winkelier want de bundels zijn voorlopig gewoon niet te krijgen. Marklin levert deze al maanden niet meer uit

Jurgen

#81
JoVer, ik heb mijn bon meteen bij "Het Spoor" binnengedaan na ontvangst. Ik was volgens de winkelier nog steeds bij de eerste groep om mijn bon binnen te brengen.
Het is bij M?rklin dat het probleem ligt. Straks kan ik die van 2007 gaan halen en ik heb die van 2006 nog niet. [:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

13erke

#82
citaat:
Het is bij M?rklin dat het probleem ligt.

Er was toch een probleem met de cover, de catalogussen met een hardcover omslag waren te duur in productie, men wou dan "gewone catalogussen leveren , maar daar liep het mis...
Trouwens voor volgend jaar zullen het overal gewone catalogussen zijn zonder harde cover.(heb ik gehoord van de winkelier)