Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeurweekend "De Zwitserse Treinclub" 7 en 8 oktober Sation Sinaai

Gestart door Tschäggata, 23 september 2017, 11:37:12 AM

Tschäggata

Wij organiseren hierbij onze jaarlijkse opendeur op 7 en 8 oktober in het station te Sinaai, Stationswegel 1, 9111 Belsele en dit van 10u tot 18u.

Naar goede gewoonte zijn er werkende modelbanen te bezichtigen naar Zwitsers en Belgisch voorbeeld, onze nieuwe baan in aanbouw, tweedehandsmarkt voor treinen en toebehoren.

Voor een natje en een droogje kan u steeds terecht in onze gezellige bar !

Wij heten iedereen van harte welkom en hopen jullie met open armen te ontvangen op onze opendeur.

Groetjes en hopelijk tot dan !
 

OlivierV

#1
Proberen om zaterdag voor of na het klaarzetten van onze eigen opendeur even binnen te lopen. 8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan


modelbaanHO

Misschien te combineren met het bezoek aan AMSAC.
Ik moet Sinaai voorbij om in Gent te geraken (en terug).
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Citaat van: modelbaanHO op 23 september 2017, 16:30:43 PM
Misschien te combineren met het bezoek aan AMSAC.
Ik moet Sinaai voorbij om in Gent te geraken (en terug).

Dan moeten we inderdaad eens bekijken wanneer we de boel bij wie onveilig gaan maken  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tschäggata

Moeten we ons al zorgen maken , wie wanneer de boel onveilig komt maken Frans ? ;D ;)

We zullen in ieder geval de drank al koud houden om de dorstigen te laven !

renstimpie

Zondag kom ik zeker even langs..  voor ik naar AMSAC ga of als ik terugkom... dat weet ik nog niet goed..

Tim