Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 173

Gestart door Michael, 22 september 2017, 07:10:17 AM

jean-luc

Citaat van: loebaske op 29 september 2017, 17:27:23 PM
Bij de grasmasters staat het selfmade model er niet bij voor 25€  :(

Eric, wat bedoel je met selfmade model? Heb je daar meer informatie over?

loebaske


Dat is iets dat ik zelf maakt uit een simpele elektro vliegen mepper die je in de zomer overal kunt vinden...en mits wat aanpassingen is dit perfect bruikbaar...sommige op het forum hebben die reeds in hun bezit.
Wie die heeft ...laat jullie ervaring best horen.


Metpetergaathetbeter

deze avond een mailtje sturen om toch nog een MSM173 te krijgen (hoewel hij nog voor bijna 2 jaar betaald is  :-\)

Metpetergaathetbeter

Gisterenmorgen mailtje gestuurd en vandaag was hij er al ! Prachtige service bij iets dat niet zou mogen. vreemd dat een nr. met ingesloten brief met excuses (en mijn adres) er schijnbaar ongestoord en snel ter plaatse zijn, wannneer die verstuurd wordt vanuit de drukkerij schijnt dat wel misschien een probleem te zijn. Het kan natuurlijk aan de post liggen (of aan de vingers van iemand die er werkt) maar zou de adresbedrukking op het tijdschrift niet het probleem kunnen zijn dat er geregeld toch nr's verloren gaan ? :-\

philippe_007

Tja Peter,
drukwerk wordt vermoedelijk volledig anders behandeld dan briefpost (bij BPost).
Plastic zakje waar MSM in wordt ingepakt, heel veel drukwerk wordt zo verstuurd. Ik zou veronderstellen dat de post dit niet zou aanvaarden als het veel problemen geeft.
Lange vingers bij andermans post is een zware fout en dan mogen ze vertrekken bij de post, of dus iemand voor die paar € zijn job wilt riskeren?

Denk dat je gewoon ongeluk hebt gehad de laatste maanden...

dieselfreak

Misschien was die postbode wel iemand die het beu was om te moeten werken voor een hongerloontje en vind hij het helemaal niet erg om zijn ontslag te krijgen, dat zou ook kunnen natuurlijk.
MC

philippe_007

tja, of nog erger, Peter wou 2 exemplaren en zegt dat hij het niet heeft gekregen.... (grapje he Peter)

Alle gekheid op een stokje,

als je ziet hoeveel procedures/mensen/machines er aan te pas komen tussen het drukken van MSM - inpakken - verzending en ontvangen, dan kan er steeds iets mis lopen.

GDE

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 oktober 2017, 13:27:23 PM
Gisterenmorgen mailtje gestuurd en vandaag was hij er al ! Prachtige service bij iets dat niet zou mogen. vreemd dat een nr. met ingesloten brief met excuses (en mijn adres) er schijnbaar ongestoord en snel ter plaatse zijn, wannneer die verstuurd wordt vanuit de drukkerij schijnt dat wel misschien een probleem te zijn. Het kan natuurlijk aan de post liggen (of aan de vingers van iemand die er werkt) maar zou de adresbedrukking op het tijdschrift niet het probleem kunnen zijn dat er geregeld toch nr's verloren gaan ? :-\
Jaren geleden kreeg ik ongeveer 4 msm magazines netjes aan elkaar gebundeld met plastic strips . Er was ene voor mij en de rest voor een drietal personen uit lauwe . Had ik die toen niet zelf gaan brengen dan hadden die mensen hun msm ook niet . Of deze nu nog zo samen gebundeld worden weet ik niet . Er kan inderdaad heel wat mis gaan bij de verdeling maar twee keer na elkaar ...

loebaske


Weet niet als het rendabel is ?? mocht men het versturen in een omslag in de plaats van een folie??
Dan weet men niet wat de inhoud is....in ieder geval vervelend voor de klant als de uitgever...

ACFI

Hmm,

Een blad voor mannen, verstuurd in een bruine envelop.

Daar komen roddels van of zijn het broddels?

ACFI

just4fun

Ik vermoed dat een omslag ook duurder is dan een plastiekske?
Paul

Herwig

De MSM in een plastiekje of in een papieren omslag ?
In een papieren omslag ( is wel milieuvriendelijker ) gaan we regelmatig natte tijdschriftjes toekrijgen.
De Knack bijvoorbeeld wordt ook in een plastiekje verpakt.
In een vrijstaande brievenbus in een voortuin wordt de post nu eenmaal soms vochtig, zelfs in een goed afgesloten brievenbus.
Voor de gazet is dat niet zo heel erg, want daar gaan de volgende dag de patattenschillen in,  maar voor een MSM die men jàààren wilt bijhouden ?

Metpetergaathetbeter

zou even afzonderlijk stukje papier met de bestemmeling geen beter ontvangst  kunnen geven ik dacht dat er vroeger toch ook steeds een papier bijzat? :-\

Hans Reints

Ik dacht eigenlijk dat het hier meer over de inhoud van het nummer ging? :-\
Dit forum is net een lopend buffet. Je neemt wat je lekker vind en de rest laat je liggen.

Metpetergaathetbeter

#44
Citaat van: Hans Reints op 15 oktober 2017, 13:47:27 PM
Ik dacht eigenlijk dat het hier meer over de inhoud van het nummer ging? :-\
misschien als je geabonneerd bent en 2 maal op rij je nr niet ontvangt je naar oplossingen zou zoeken (zodat ook  anderen hun tijdschrift zouden mogen ontvangen/krijgen zonder problemen)