LS Models via Hünerbein-Aachen : misschien nieuws voor deze eeuw ???

Gestart door eve, 29 augustus 2017, 23:16:35 PM

SirGresley

Models World MW 1601 wel interessant maar aan welke prijs?
Vooral de bagage en resto interesseren me wel.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Ben

UVP is €545 Bert. Daar gaat nog korting vanaf, afhankelijk van de welke winkel waar je bestelt.

Gr, Ben.

the_gold


chef garde


Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michiel op 13 september 2017, 10:28:04 AM
Je bent vergeten te zeggen welk jaar.  ;D
wel een beetje kort op de bal gespeeld, de sets en sommige dingen blijken toch vlot te komen, soms zelfs iets te vlot :-\

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: Ben op 12 september 2017, 14:54:49 PM
UVP is €545 Bert. Daar gaat nog korting vanaf, afhankelijk van de welke winkel waar je bestelt.

Gr, Ben.


Ik vrees dat je eraan bent voor de moeite wat de prijs betreft. Normaal is dit de prijs, het kan alleen maar duurder.
Als je lager verkoopt krijg je geen leveringen meer en wordt je uit de lijst gegooid blijkbaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Je kan altijd eens kijken bij Modellbahnshop Lippe. Die is meestal de goedkoopste, ook met LSM modellen.
Ondanks het feit dat ik goed overeen kom met Kurt en Michael Hünerbein moet ik wel toegeven dat ze niet bepaald de goedkoopste winkel zijn (in de meeste merken) maar dat is hun beslissing.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Jurgen op 16 september 2017, 14:18:23 PM
Ik vrees dat je eraan bent voor de moeite wat de prijs betreft. Normaal is dit de prijs, het kan alleen maar duurder.
Als je lager verkoopt krijg je geen leveringen meer en wordt je uit de lijst gegooid blijkbaar.
tja er zijn er inderdaad die dreigden van de lijst gehaald te worden n.a.v.het maken van reklame met .......,maar een Belg zou geen Belg zijn mocht........

Ben

Citaat van: Jurgen op 16 september 2017, 14:18:23 PM

Citaat van: Ben op 12 september 2017, 14:54:49 PM

UVP is €545 Bert. Daar gaat nog korting vanaf, afhankelijk van de welke winkel waar je bestelt.

Gr, Ben.



Ik vrees dat je eraan bent voor de moeite wat de prijs betreft. Normaal is dit de prijs, het kan alleen maar duurder.
Als je lager verkoopt krijg je geen leveringen meer en wordt je uit de lijst gegooid blijkbaar.


Onzin, tenminste 10% krijg je overal. Check de winkelier: Mobashop Lippe, ModeltreinExpress, Mobashop Lorenz Niessen en ik kan er nog wel een paar noemen.

Gr, Ben.

SuSke

Trouwens, wat heeft LSM te maken met de verkoopprijs die een winkelier aanrekent.
Als LSM expliciet uitslit om die reden, zal er snel een of andere procedure volgen die de prijsafspraken aan de kaak stelt.
Het Europees handelsmodel gaat nog steeds uit van een vrije prijszetting voor de verkoop aan partciulieren.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: Ben op 16 september 2017, 15:08:18 PM
Citaat van: Jurgen op 16 september 2017, 14:18:23 PM

Citaat van: Ben op 12 september 2017, 14:54:49 PM

UVP is €545 Bert. Daar gaat nog korting vanaf, afhankelijk van de welke winkel waar je bestelt.

Gr, Ben.



Ik vrees dat je eraan bent voor de moeite wat de prijs betreft. Normaal is dit de prijs, het kan alleen maar duurder.
Als je lager verkoopt krijg je geen leveringen meer en wordt je uit de lijst gegooid blijkbaar.


Onzin, tenminste 10% krijg je overal. Check de winkelier: Mobashop Lippe, ModeltreinExpress, Mobashop Lorenz Niessen en ik kan er nog wel een paar noemen.

Gr, Ben.

Lippe verkoopt enkel LS Models, niet Models World. Kijk maar na.
Er was een Belgische handelaar die de set goedkoper aankondigde en die werd van de lijst geschrapt. Ben even kwijt dewelke het was.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

diezelfde handelaar die ik wel bij naam ken heeft wel sets gekregen die hij aanbiedt/aangeboden heeft

Metpetergaathetbeter

waarschijnlijk is het de aanbevolen winkelprijs maar daar kan van afgeweken worden, dat gebeurt trouwens ook met loc's/wagons van andere merken ! ;)