Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 172

Gestart door Michael, 26 augustus 2017, 05:01:27 AM

Metpetergaathetbeter

ook vandaag vond de MSM en/of postbode mijn brievenbus niet(of die laatste toch wel want de rekeningen vonden schijnbaar wel de weg  ;D ;)

philippe_007

Ik heb gisteren mijn exemplaar reeds ontvangen en in gesnuffeld, er staan weer leuke artikels in :-)

loebaske


Had gisteren effe doorgebladerd, vandaag wat belangrijk nieuws gelezen en idd. Bert, het voorwoord is meer dan waarheid...

Dirkh

Deju, daarstraks 4 km omgereden met de fiets om langs de boekhandel te gaan en is die nog niet aangekomen  >:(

Ben al jaren hinten aan het geven om een abonnement als verjaardagscadeaute krijgen maar ik krijg altijd een bon om te gaan eten met twee, moet ik mijn vrouw nog meenemen ook nog. ;D

loebaske


Zelf betalen Dirk, doe dat ook en geen omrijden dan...

philippe_007

Citaat van: Dirkh op 01 september 2017, 17:22:55 PM
Deju, daarstraks 4 km omgereden met de fiets om langs de boekhandel te gaan en is die nog niet aangekomen  >:(

Ben al jaren hinten aan het geven om een abonnement als verjaardagscadeaute krijgen maar ik krijg altijd een bon om te gaan eten met twee, moet ik mijn vrouw nog meenemen ook nog. ;D
staat dat op de bon dat het met uw vrouw moet zijn  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

755philippe

Dirk, zo gaat dat. Als vrouwen een kado geven zorgen ze er wel voor dat ze er zelf ook iets aan hebben.  :-*
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

Citaat van: 755philippe op 01 september 2017, 20:11:51 PM
Dirk, zo gaat dat. Als vrouwen een kado geven zorgen ze er wel voor dat ze er zelf ook iets aan hebben.
indien ze je een abo. schenken dan krijgen ze er heel veel rust en ontspanning voor ! :-\ ;)

SuSke

Hier, tegen alle gewoontes in ook nog niets in de bus gevonden  :( :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Gek, de mijne is al bijna uit  ;D.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Johnnytrein

Ik ben reeds aan het aftellen voor het nummer 173 verdorie das nog lang. :o
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

stevend

Misschien een kleine rechtzetting , of heb ik het verkeerd ?
Bij het artikel : AM 54 pag 16
is er sprake dat de stellen genummerd werden van 228 050 tot 228 128 .
Deze werden vernummerd naar 051 tot 128 .
Het stel 051 die B-models uitbrengt is ook in realiteit het eerste stel van de reeks , zo meld ons blad .
Mijn vraag is dan , waar blijft nr 050 .
Want dit nr ( 050 ) is eigenlijk het proto type AM 51, waarvan sprake is begin het artikel en
tevens een gans ander snoetje heeft .

Ik vermoed dat de stellen in het beginne genummerd werden van 228 051 tot 228 128 .
Of zoals al gezegd , heb ik het verkeerd ?

Ik vermoed ook dat er een 3-rail model geproduceerd wordt ( artnr 7001.04 en 7001.05 ) ? Althans heb ik deze besteld .
Daarvan wordt geen melding gemaakt .
Of komt dit later .
Eigenlijk , hoe meer artikelen hoe beter ;D

   

VBS

Volgens het boek van nicolas collection ,

is het schrijven juist ,
echter na de vernummering in 1971 ,
1 maand later is stel 062 vernield door brand en toen is stel 050 omgenummerd naar stel 062  en tellen we van af 051.
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

stevend

a zo , we leren weer bij  ;D
Dacht al dat onze bijbel juist was , maar kon het niet linken .
Alvast bedankt

Gerolf

Gisteravond-laat in de brievenbus gevonden (een week met vakantie geweest, vandaar)
... maar één artikel kende ik al, en meteen mijn vrouw verrast met de foto van onze kleinzoon ...
Seffens/straks de rest eens doornemen  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw