Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

DC Analoog loc's voor vitrine?

Gestart door Anarchy, 14 augustus 2006, 10:51:31 AM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wat ik zeker nooit zou doen is locs kopen waarmee ik niet op mijn baan kan rijden, goedkoper of niet, Zelfs een eloc kan zonder bovenleiding rijden, en dat is altijd nog gezelliger dan nooit laten rijden.

Jan




Dat vind ik er ook van. Mijn reeksen 16 en 22 rijden hier ook zonder bovenleiding rond. Ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat dit een vreemd gezicht zou geven.
Laat die 27 dus maar komen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Luc,
De modellen van Bemo zowel normaal als smalspoor hebben uitstekende rij-eigenschappen. Het bovenstaande model, dat ik heb ge-digitaliseerd heeft trouwens ook nog eens uitschakelbare binnen verlichting. Alle schaal H0 modellen hebben trouwens standaard binnen verlichting, en van ieder model heb je zowel een aangedreven als een "dummy" versie. Het dummy model is nog in bestelling.
Bemo is een relatief klein bedrijfje (6 of 7 mensen) met een heel vriendelijke manager (ook voor zijn mensen).
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Peter,
Bedankt voor de info. Ik vertrek morgen naar Keulen. Ga eens kijken of daar goede treinwinkels zijn. Ik heb alvast een 8-tal adressen. Misschien breng ik de BR624 wel mee als de prijs meevalt.
Groetjes,
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be