Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Baantje

Gestart door Peter, 25 augustus 2017, 14:18:14 PM

stoomlokje

#105
Peter ,
Ars Tecnica- Losheim  een prachtige winkel met een prachtige modelspoorbaan , op de grens B-DE aan de Prümerstrasse

maar enkele km verwijderd van Schleiden ( +/- 20 ) op route nr 265 met aftakking nr  421

philippe_007

leuke winkel en museum om eens te bezoeken....

Peter

CiteerAl gebruik kunnen maken van de groendienst Peter?

Eric, op verschillende bovenstaande foto's is wat werk van de groendienst te zien, maar hierbij dan nog een extraatje. (op de voorgrond althans)

DSCN3653 by Peter Verlooy, on Flickr

En nog een foto van het station, met gedeeltelijk zichtbaar, een prachtige treurwilg van Jos, de Liliput baureihe 56 en een stuk van een Brawa umbauwagen. Het gebouw was al bekend. De sporen waren toen net met ballast voorzien maar dat was nog niet verweerd. Sindsdien is het daar "pauze"  :(

DSCN3655 by Peter Verlooy, on Flickr

Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

Die 56 van Liliput staat ook nog op mijn wens lijstje. ;)

Het kan zo maar zijn dat ze er eind volgende maand is. :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Peter

Edward,
De tijdperk II versie staat momenteel in aanbieding bij MSL, ook in 3-rail
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Het landschap begint ook kleur en vorm te krijgen

DSCN3671 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

DFS

Mooi scenery werk, nu nog de tractor wat onder handen nemen dat de plastic look weg is...

Peter

Citeernu nog de tractor wat onder handen nemen dat de plastic look weg is..

Dat volgt later.
De nummerplaat, wit met groene letters/cijfers zoals voor alle landbouwvoertuigen, heeft hij al gekregen.
Eerst verder de natuur., met dank aan Eric, Martin, Jos en Mininatur voor de prachtige dingen die zij op de markt brengen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

tsjoektsjoek

Peter, wij zitten ook in de Eifel effe boven Echternach en voor een modelspoorwinkel gaan we dan naar Trier daar zitten er twee en zeker geen kleintjes.
De een heet Theisse en de ander weet ik niet zo uit mijn hoofd maar ze zitten vlak bij elkaar in het centrum. Misschien dat er forumleden zijn met een
gedetailleerdere beschrijving of anders even googelen, succes. 
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Peter

Onze vakantie gaat niet door, want ons vakantie adres heeft redelijk veel waterschade (ja, ja ook in de Eifel)
Maar we maken er ons niet druk in. Komen nog gelegenheden genoeg.
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Citaat van: tsjoektsjoek op 02 juni 2018, 21:01:24 PM
De een heet Theisse.....
Ik had even wat moeite om deze te vinden, want hij heet Theisen.
Die andere heet Rolf Bechter.

Koen

Knap werk, Peter.
De groendienst heeft mooi werk geleverd  :). En de plantelnleverancier heeft ook mooie struiken afgeleverd  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske


Mooi gedaan Peter, je kan idd. een schoon natuurlijk resultaat behalen met de struiken en plukgras van MW

Peter

En mijn voorkeur blijft toch altijd nog tijdperk II. Niet zozeer voor de politiek maar wel voor de modellen

De Brawa 98 met een sleepje oeroude ;) rijtuigen van Trix (Door Willy Ade)

DSCN3678 by Peter Verlooy, on Flickr

En nog een van mijn favorieten de Eld 1019 Rübezahl, eveneens van Brawa

DSCN3681 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter