Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Vreemde bezoeker ...

Gestart door Steam.N, 20 augustus 2017, 13:14:13 PM

doomslu

Citaat van: philippe_007 op 21 augustus 2017, 14:37:38 PM
Ik bedoelde plantjes (auto correctie en kleine letters op mijne GSM :-) )
We hadden dat begrepen hoor, Philippe.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Lap, heb mij laten vangen....

Johnnytrein

 bij de ene valt de neuro wat rapper dan bij den anderen he Luc. ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

philippe_007


Gerolf

Citaat van: Steam.N op 21 augustus 2017, 12:04:47 PM
In een baddeke leggen waardoor alle vieze smurrie oplost, en alleen het pantser overblijft ...
Eikebahhhh ... vies gedoe ...

Waterglas ... dat is een product dat nuttig is om bvb takjes te ontsmetten - misschien werkt dat?
... of eens uw licht opsteken bij een taxidermist - ik kan me voorstellen dat die ook fora of websites met "how-to" hebben ...

Zo'n beestjes hebben een "exoscelet", zoals garnalen, spinnen, ...
- dus je zal sowieso heel de binnenkant moeten verwijderen en zelf gewrichten maken ...
Maar het lijkt me wel iets leuk (eens de "vieze" fase achter de rug is ...)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 22 augustus 2017, 11:18:46 AM
Citaat van: Steam.N op 21 augustus 2017, 12:04:47 PM
In een baddeke leggen waardoor alle vieze smurrie oplost, en alleen het pantser overblijft ...
Eikebahhhh ... vies gedoe ...
Waterglas ... dat is een product dat nuttig is om bvb takjes te ontsmetten - misschien werkt dat?
... of eens uw licht opsteken bij een taxidermist - ik kan me voorstellen dat die ook fora of websites met "how-to" hebben ...

Zo'n beestjes hebben een "exoscelet", zoals garnalen, spinnen, ...
- dus je zal sowieso heel de binnenkant moeten verwijderen en zelf gewrichten maken ...
Maar het lijkt me wel iets leuk (eens de "vieze" fase achter de rug is ...)

"Waterglas":  was me onbekend, maar heb het (natuurlijk) op het internet gevonden.
Ik blijf het tóch maar een vieze bedoening vinden.
Wie weet ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

Als ik dat hier zo volg is dat min of m beest loopt door heel Mortseleer iets voor de Gerolf die gaat met servokes en dergelijke aan de slag en dat ding loopt rond op de baan te Mortsel  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#37
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }