Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Michel

Gestart door Michel Bikkel, 20 augustus 2017, 11:29:48 AM

Michel Bikkel

Hoi allemaal,

ik ben Michel bijna 50 jaar en kom uit Purmerend (NL)
Ik ben een jaar of 10 bezig met modelbouw en ik kwam dit Forum tegen en las hier allemaal leuke en interessante berichten vandaar dat ik me heb aangemeld.
Ik heb een fictieve baan en rij met Duits, Nederlands, Oostenrijks en Zwitsers materieel.
Mijn baan heeft een U vorm en is 4x3 meter groot.
Nu het technische gedeelte grotendeels werkt ga ik me toeleggen op het maken van de scenery en materieel.
Ik wil nog wel wat meer seinen gaan plaatsen maar das een karwei voor de wintermaanden.

Besturing is met en DR5000 centrale en de software die ik gebruik is iTrain.





Groet Mies

Steam.N

Welkom op ons forum, Michel.
Je hebt al een hele baan staan, dus dat belooft een reeks foto's in de toekomst  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Michel welkom hier en een leuke tijd toegewenst! ;)

haradigi

Hi Michel,

Vanuit hier ook een welkom op dit forum.

groet
Harald

Peter

Welkom op dit gezellige forum.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Welkom op ons forum, Michel  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Welkom, en detailfoto's zijn steeds welkom :-)

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Hi Michel ... Hartelijk welkom op het forum.  Leuk je ook hier tegen te komen. ;)
Groet Pierre.


Michael

Michel welkom op het forum de baan staat er nu aan de gang met de scenery, daar kan je veel over vinden hier op het forum.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154