Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Vierde Spoor 1 Ontmoetingsdag

Gestart door loco, 01 augustus 2017, 20:00:59 PM

loco

Op 16 september organiseren we onze vierde ontmoetingsdag voor Spoor 1 liefhebbers.
De organisatie ligt in handen van 'Aalst Modelspoor', Pierre Corneliskaai 35 te Aalst. We beginnen om 10.00 uur en gaan door tot 18.00 uur. De toegang is gratis. Bezoekers kunnen een eigen loc en wagens meebrengen en laten rijden op de digitale Spoor 1 baan.
Meer info: Spoor1@telenet.be of 0494/42.61.19

Later volgt meer info.

Snobby Crash

Leuk, ik kom zeker een kijkje nemen !

Geert

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

marctje

Dit is ook het weekend dat we opendeurdag doen in de lokalen van ATA te Merksem. Gegevens volgen nog.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

SuSke

Citaat van: loco op 01 augustus 2017, 20:00:59 PM
...Bezoekers kunnen een eigen loc en wagens meebrengen en laten rijden op de digitale Spoor 1 baan...

Moet ik er nog snel 1 op de kop tikken voor ik langs mag komen ??   ;) ;D ;D


Nope, ik blijf wel bij die speelgoedschaal in plaats van over te stappen naar het Koningsspoor.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Verdorie, dat gaat weeral niet.
We zitten dan heel het weekend  in een B&B in Hamont-Achel. Een verjaardagsgeschenkje voor de echtgenote en dat heeft voorrang natuurlijk :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ernst Jorissen

Hallo Gerlof.

Koningsspoor = spoor 1,

Dat is altijd al zo geweest.

Groeten Ernst.
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

Gerolf

Citaat van: Ernst Jorissen op 02 augustus 2017, 16:01:51 PM
Hallo Gerolf.
Koningsspoor = spoor 1, Dat is altijd al zo geweest.

Dat is straf ... opgezocht en hebt blijkbaar gelijk - dat heb ik dus steeds fout "geweten" ...  :-[
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loco

Toch nog maar eens herinnering sturen voor het geval jullie het zouden vergeten zijn.
Het is de laatste keer dat deze ontmoetingsdag in Aalst op de oude terreinen van Tupperware zal doorgaan.
De club moet immers eind dit jaar deze locatie verlaten.
Dus zaterdag een unieke gelegenheid om de Spoor 1-baan in al zijn glorie te bewonderen.


bollen neus

Was met stip genoteerd maar helaas Peter , het zal er niet van komen dit week end. Spijtig maar niets aan te doen.
Den Eric.

dani

helaas....   ben niet vrij, anders was ik graag langs geweest
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

zal mss wel lukken om ff langs te komen.Mss vermelden dat men over de grote brug (ring)  moet komen omdat de brug aan het station niet toegangkelijk is voor auto's.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 14 september 2017, 16:52:10 PM
zal mss wel lukken om ff langs te komen.Mss vermelden dat men over de grote brug (ring)  moet komen omdat de brug aan het station niet toegangkelijk is voor auto's.
Of met de grote echte trein komen, dan is het maar 200m huppelen. ;)
Ik kan helaas niet door weekendwerk.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan