Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

#1470
Citaat van: haradigi op 11 juni 2021, 22:03:28 PM
Mooie foto's
Waarvoor is die blauwe rand in de draaischijf-kuil ?
Ga je je kuil nog verweren, kijk eens in mijn draadje naar mijn geweatherde draaischijf-kuil.

groet
Harald

Nee ik ga die zo wit en grijs laten
  ;D

Tuurlijk wordt alles nog geschilderd en verweerd.  Als je die styreenstrip bedoelt die misschien wat blauwe lijkt.  Dat is om de lelijke zijkant te verbergen van de Originele draaischijf.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Geert

Prachtig,
Weeral een schitterende  update van je talenten.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

die prachtige baan bevolken doet U dat of doet de desbetreffende eigenaar dat zelf ?

evan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juni 2021, 12:32:12 PM
die prachtige baan bevolken doet U dat of doet de desbetreffende eigenaar dat zelf ?

Meestal de klant, maar daar zijn we nog niet echt aan toe.  Binnen 5 jaar misschien?   :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Nogmaals bedankt voor de talrijke reacties.

Ik heb onlangs nog een mooie wandeling langs het water gemaakt:

IMG_8219 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8222 by Evan Daes, on Flickr

Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Hebbe gij niet anders te doen dan te wandelen i.p.v die mooie baan af te werken ! ;D  ;)

Geert

Dit is er wel wat over hé Evan.  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

haradigi

net echt .....  ;D

groet
Harald

De absolute beginner

Vooral die eerste is zeer levensecht! De ventjes verraden de tweede, maar ook dan moet je goed kijken.
Of is het wel degelijk echt ;)?
Cyriel

Rangeerduivel

Citaat van: De absolute beginner op 17 juni 2021, 12:56:23 PMDe ventjes verraden de tweede, maar ook dan moet je goed kijken.

Idd Cyriel, maar je moet zoals je zelf zegt goed kijken, het zijn geen ventjes maar meiskes
alhoewel, gezien jouw jonge leeftijd zien wij zoiets wel door de vingers...!  ;D ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Rudy, er zijn tegenwoordig geen zekerheden meer misschien waren het wel https://www.transvisie.nl/transitie/volwassenen/transitie/  en waarom niet modelgebied....

De absolute beginner

Rudy, ik had het wel gezien, maar ik bedoelde het als in "legopeekes"; kleine Deense mensjes in 't algemeen.

Cyriel

ERVIN

Ik heb de foto's op Flickr moeten vergroten om te zien of het echt was of niet , dit is niet meer normaal hoor , hoe ver kan je gaan , blijkbaar héél ver...  ;)

Pierre

In één woord ... PRACHTIG!! ;)
Groet Pierre.


Durango

Met dit warme weer zou je toch zin hebben om hier een duik in te nemen.
Prachtig zeg.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )