Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

SuSke

Citaat van: evan op 25 april 2021, 22:07:09 PM
Dat is nog maar de basiskleur.  In de militaire modelbouw heet dat Pre shading ;)

Evan, ik had zoiets wel in gedachten en ben nu gerustgesteld dat je er nog aan verder gaat werken.  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Bedankt voor 't vertrouwen  Suske ;)


Vandaag stond het Falkenstein Kasteel van Kibri op het menu.  Dit is wat onder handen genomen qua detail en kleur. Het is dan ook in een stuk landschap verwerkt om later op een bestaande baan in te werken boven een klimspiraal.

Hier enkele fotootjes in de buitenlucht. 

IMG_7733 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7730 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7732 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7729 by Evan Daes, on Flickr

Morgen weer Franse gebouwen  :D

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RobVille

Cornfield Junction / Boulder Crossing
Bypass Junction

Alan On Track

Gezellig  :). Rapunzel zou zich meteen thuis voelen
Modelbouw is een kunst

Val-Rikard

Mooi werk, gezellig sfeertje !

evan

Merci Mannen ;)


Ondertussen wat verder kunnen werken aan de Franse gebouwen...

IMG_7755 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7761 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7779 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7776 by Evan Daes, on Flickr


Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


sdz1976

Dit is idd genieten.  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

is een leuk straatje met mooie gebouwen.

Citaat van: evan op 28 april 2021, 17:18:37 PM
IMG_7761 by Evan Daes, on Flickr

En die daken zien er inderdaad al een heel stuk beter uit. (foto speciaal voor mij gepost ?? ::) ::) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

@ Suske

Dat zou best kunnen  ;D


Ondertussen is er aan het "straatje" en andere zaken verder gewerkt.   Foto's volgen later wanneer er meer te tonen is.

De laatste tijd heb ik wat frequenter gepost, maar dat gaat terug minderen.  Het blijft een omslachtig gegeven dit forum qua posts met foto's dus dan ga ik ik het houden op een maandelijkse post met meer inhoud. 
Een andere reden dat ik minder plaats, is de negatieve animo de laatste tijd op dit forum.  Het stoot me wat tegen de borst dat de "tooghangers" hier op het forum hun plek hebben gevonden. 

Enfin...

Tot later en veel bouwplezier voor de mede modelbouwers en gezondheid voor de "Tooghangers".

:)


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alan On Track

Ik kijk alvast uit naar de updates Evan.

Wat de tooghangers betreft, hopelijk betert dat wat vanaf zaterdag zodra de horeca terug open is  :P
Modelbouw is een kunst

doomslu

Net als in de maatschappij is er op het forum plaatst voor zowel de modelbouwers als de tooghangers.  ;)

We blijven naar jouw werk telkens uitkijken, Evan.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Alan On Track op 05 mei 2021, 21:45:58 PM
Ik kijk alvast uit naar de updates Evan.

Wat de tooghangers betreft, hopelijk betert dat wat vanaf zaterdag zodra de horeca terug open is  :P.
je mag niet aan de toog hangen. Enkel met 4 mensen aan tafel zonder problemen, vind die maar !  ;)

ramdani

Citaat van: evan op 05 mei 2021, 21:35:58 PM

Het blijft een omslachtig gegeven dit forum qua posts met foto's dus dan ga ik ik het houden op een maandelijkse post met meer inhoud. 


spijtig maar begrijpelijk, vooral omdat het forumbeheer niets wil veranderen ondanks dat verschillende mensen hierover klagen;
de meesten zullen je wel al volgen via FB,

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

evan

Goede middag,

Om het weekend te starten wat plaatjes van de Gebouwen die intussen in Frankrijk hun plaats hebben gevonden...


IMG_8648 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8609 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8627 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8625 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8564 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8621 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8619 by Evan Daes, on Flickr

IMG_8608 by Evan Daes, on Flickr

Ik ben tevreden en de klant ook.  Op naar de volgende fase :)

Fijn weekend.

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.