Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

Bedankt mannen!

We zijn er inderdaad fier op :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Een schoonheid met een rokje aan!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

dat is juist, had dat gelezen en .........vergeten  ;D

evan

Dat kan gebeuren 😉



Oh ja:  de naam is ROSEBECQ  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

 genoemd naar de vrouw die al dat schoons toeliet-liet gebeuren ?

SuSke

Het doet me in ieder geval dromen van hoe de ontwerpen die ik enige jaren geleden gemaakt heb er zouden kunnen uitzien. Heb helaas die mogelijkheden niet meer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Ben eigenlijk niet zo van de plissé gordijnen maar vooruit, dit keer is het ok  ;) :P

Klaas Zondervan

Ik vind een strak gordijn ook fraaier. Maar hoe dan ook, het geheel ziet er netjes afgewerkt uit.

evan

Gelukkig verschillen smaken!



Vandaag wat aan de Franse gebouwen gewerkt. 

Een voorproefje  ;)

IMG_7701 by Evan Daes, on Flickr

Fijne zondag nog ...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

mocht de blauwe hemel niet doorschijnen het had een echt gebouw kunnen zijn !  ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 april 2021, 17:54:31 PM
mocht de blauwe hemel niet doorschijnen het had een echt gebouw kunnen zijn !  ;)
Inderdaad.
Typisch Frans gebouw.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach


SuSke

#1437
Mooi gebouw geworden Evan.

Ik blijf alleen met iets zitten ivm de verwering van de zinken daken, ik vind de donkere rand te groot tov de paneelgrootte. Ook de felsnaden zijn meestal iets lichter van kleur door de initiële materiaalbeschadiging tijdens het felsen en latere corrosie van uitstekende delen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Dat is nog maar de basiskleur.  In de militaire modelbouw heet dat Pre shading ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 25 april 2021, 18:33:34 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 april 2021, 17:54:31 PM
mocht de blauwe hemel niet doorschijnen het had een echt gebouw kunnen zijn !  ;)
Inderdaad.
Typisch Frans gebouw.
zelf in GENT op de ring staat er een gebouw die wat op dit lijkt