Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

Jurgen

't Zou mooier geweest zijn moest het op mijn zolder gestaan hebben...  :D

Maar hey, de muren zijn nu afgewerkt, alleen een vloer ontbreekt nog! We komen er wel. En daarna... losgehen!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

evan

Enjoy the pictures  ;)

IMG_4475-1 by evan Daes, on Flickr

IMG_4496-1 by evan Daes, on Flickr

IMG_4492-1 by evan Daes, on Flickr

IMG_4489-1 by evan Daes, on Flickr

IMG_4468 by evan Daes, on Flickr

IMG_4509 by evan Daes, on Flickr

IMG_4484 by evan Daes, on Flickr

Ik voel me in m'n element ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Jappy

Dit is gewoon van hetzelfde kaliber al de banen van Josef Brandl met de enorme nadruk op landschap en minder op treinen. Less is more komt hier volledig tot z'n recht. Gewoonweg schitterend.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Cozzy

Dit is puur 'feel good'...
Tof Evan & Co. !
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Citaat van: evan op 11 november 2020, 10:28:22 AM
Ik voel me in m'n element ;)

Zoveel is duidelijk!!

Een mens wordt er goedgezind van 8)

Mvg Karl

Herwig

#1103
En hoe gaat dat ?   
Komt uw bouwheer regelmatig eens kijken  of  blijft die enkele dagen weg van z'n zolder en wordt die dan ook telkens, zoals wij,   verpletterd & overdonderd   door het ondertussen door jullie gepresteerde kunstwerk ?

Klaas Zondervan

Dit zijn foto's in de categorie: hoe doetie dat en kan ik dat ook?

Driesel

Ik kan aan bovenstaande commentaren niet veel aan toevoegen!

Ronald

Mooi hoor.... sprakeloos. Verwen je ons nog een keer met een mooi filmpje door dat mooie nieuwe landschap? ;)

Alberke

Ik zou toch wat kritiek willen geven zulle: ik zie bijvoorbeeld geen koeienvlaaien liggen in die weide, en moet daar zo geen badkuip in waar die beesten van drinken? En zo'n golfplaten afdakske? En die schapen, moeten die niet van die gekleurde vlekken hebben?
Voor de rest kan't er mee door. 8)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michiel

"Verzorgd organisch"... heel mooi, fris en boeiend om naar te kijken. Je hebt dit soort werk duidelijk al eens eerder gedaan...  ::) ;D 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Als er een modelbouwHemel bestaat dan heb ik die nu gevonden. Sprakeloos. ;)