Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

OlivierV

#1080
Mooi werk Evan, zag deze week al enkele van de plaatjes op FB passeren, doe zo verder.

Zet alleszins ook aan om in mijn vrije momentjes tijdens de week ook wat aan te modderen en verder te doen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stef71

Wat is kunst, dit is kunst. 👍👍👍👍👍

Pierre

Groet Pierre.


Geert

Omwille van de omvang, MEGA mooi,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michiel

#1084
Ik heb bewondering voor jullie aanpak, de planning, de organisatie, de werkverdeling, de uitvoering... Jullie zijn geweldig complementair en hebben een volledige beheersing van het gebeuren. Uiterst indrukwekkend.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

#1085
Merc Mannen!

Ja het is een goed team:  Dirky en Patrick Dalemans zijn gasten waar je kan op bouwen, mee overleggen, op rekenen en goed mee samenwerken.

Het lijkt vanzelfsprekend, maar ik besef dat het niet vanzelfsprekend is!!!  Ik ben dankbaar :)

Volgende week zijn het 3 leuke dagen: Gras, struiken, rotsen, bomen enz...

Nu verder inpakken want 7/12 verhuizen we ... dozen, dozen en nog ns dozen :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: OlivierV op 06 november 2020, 21:52:23 PM

Zet alleszins ook aan om in mijn vrije momentjes tijdens de week ook wat aan te modderen en verder te doen.

Daar doen we het voor!  Ik las vorige week dat Ervin ook extra gemotiveerd was door de updates.

Awel dat doet me plezier dat te lezen :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Roderik

Heel mooi en professioneel werk, Evan.
't Geeft inderdaad goesting om zelf ook beter te doen...
Always be modelling!

Ronald

Citaat van: evan op 07 november 2020, 12:33:58 PM

Nu verder inpakken want 7/12 verhuizen we ... dozen, dozen en nog ns dozen :o

Sterkte! ;)

my way

Heb uwe draadje geheel gevolgd.
Formidabel Evan en zeer mooie foto's.
Mijn complimenten.

Snobby Crash

Tja... geen woorden voor... gewoon prachtig

SuSke

Flabbergasted..   8) 8)

prachtig resultaat Evan en ploeg
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alan On Track

Zeer indrukwekkend en inspirerend. Ik kan nog altijd niet vatten hoe groot die baan wordt ook  :D
Modelbouw is een kunst

Dirky

baan X by Dirky dyniMo, on Flickr

De baan situeert zich op een hoogte van 1.10m op een oppervlakte van 14 x 5m. Laat ons zeggen dat grof geschat de baan zelf zowat 70% van dat oppervlak vult...

Herwig

#1094

Hopelijk heeft uw opdrachtgever zijn/haar  Top Home of  andere brandpolis reeds laten actualiseren ....want wat een impressionant project is dit.
Idem voor andere PeterVG's en hun groooote zolder- of keldermodelbouwsels .