Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

Merciekes Michiel en merciekes Luc ;)


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris


evan

Goede avond,

Vorig jaar heb ik een vrachtwagen met kraan gebouwd met onderdelen van Athearn, Con cor en Herpa.  Hier staat hij nog ns in het zonnetje...

97783417_2638865029769454_5930288274479251456_o by evan Daes, on Flickr

Maandag weer wat werk aan de modelspoorbaan in Train World en later in de week starten Dirky en ik aan de uitvoering van een fantastische uitdaging.

Groetjes  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald


Floris


evan

Bedankt Ronald en Floris ;)


Vandaag hebben Dirky en ik veilig wat aan het timmeren geweest...

IMG_1145 by evan Daes, on Flickr

IMG_1142 by evan Daes, on Flickr

IMG_1143 by evan Daes, on Flickr

Vrijdag staat de 2e helft op de planning.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Alloo Kroket zekers :o

En vooral de tijdspanne waarin je dat doet is onwaarschijnlijk 8)
Mvg Karl

TBCédric

Citaat van: mardig23 op 19 mei 2020, 17:22:53 PM
Alloo Kroket zekers :o

Het doet me eerder denken aan een goei wafel met slagroom!  ::) ;D ;D

Het zal weeral op Evan zijn "rustig" tempo zijn. Super snel dus.  ;)
Ik krijg ineens een throwback naar mijn boek "hoe een modelbaan maken" en die onderbouw doet me er exact aan denken.

Impressionant werkje Evan en Dirk!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Kautenbach

Dirk en Evan....boeiend stel ;D ben benieuwd wat de heren gaan maken, vast iets plaatjeswaardigd :D

ACFI

Asjemenou.

Is dat voor miwula België of zo?

ACFI.

SuSke

Even een beetje gaan timmeren noemen ze dat dus.  ;) ;)
Een goede voorbereiding blijkt dus weer eens het halve werk.

Impressionant tafeltje en als dit maar het 1ste deel is...  :o :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Wordt het 2-rail of 3-rail?

Een verslag van begin tot einde zou mooi zijn voor MSM.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

evan

Goede morgen,

Inderdaad een goede voorbereiding, degelijk materiaal en ervaring zijn sleutel tot zo een snel eerste resultaat.  Dirk en ik hebben dit op 4,5 uur geklaard en vrijdag deel twee ;)

De baan wordt 3-rail daar er reeds een grote 3-rail collectie is.  Het landschap zal domineren met veel natuur en één dorp en station.  Voor de rest moet je de sfeer van de Bocq vallei voor ogen nemen, maar alsof er nu nog reguliere dienstregeling is.

Dit project zal goed gedocumenteerd worden en hier zal wel geregeld verslag volgen, maar de bedoeling is een degelijk verslag voor MSM te maken daar dit echt in het kader past.  De baan moet begin volgende zomer klaar zijn dus :  Wordt vervolgd!!!

Naast dit werk ik nog aan het Noord Franse project voort (5 jaar) en nog 3 andere "kleinere" projecten met de nodige rust tussenin...

I ben content  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Citaat van: evan op 20 mei 2020, 07:29:23 AM
... Naast dit werk ik nog aan het Noord Franse project voort (5 jaar) en nog 3 andere "kleinere" projecten met de nodige rust tussenin...

I ben content  ;)

Je zou voor minder  ;)
Ik volg met véél interesse !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }