Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

#660
Steven,

Wanneer was je daar in 2009?  Zelf was ik daar ook in 2009 rond mei.  :)  Ik heb in 2009 ook in de Rocky Mountaineer gezeten, maar vooraan in de loc  8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Merci Steven, Sven, Ronald, Koen en Luc ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

steamdriven

Amerika, ik zal er nooit zelf geraken maar de spoorlijnen daar zijn dikwijls zeer inspirerend.
De ombouw van de RS3 is opnieuw meesterlijk uitgevoerd. Ik blijf dan ook met graagte volgen, Evan.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

ACFI

Citaat van: evan op 01 mei 2020, 09:29:37 AM
Steven,

Wanneer was je daar in 2009?  Zelf was ik daar ook in 2009 rond mei.  :)  Ik heb in 2009 ook in de Rocky Mountaineer gezeten, maar vooraan in de loc  8)

17 tot 25 mei.


Vertrokken vanuit Vancouver naar Whistler (Whistler Mountaineer). Dag 2 en 3 van Whistler via Quesnel naar Jasper.
Dag 4 met de bus over de Icefields Parkway naar Lake Louise. Dag 5 met bus naar Banff. Dag 7 en 8 via Kamloops terug naar Vancouver.

evan

#664
Dan waren wij net weg...   We hebben alles met de wagen gedaan om vrijer te zijn qua planning.  Leuke is dat je gewoon overal kan stoppen en om treinen te zien moet je echt geen moeite doen.  En dat in een adembenemend landschap!  En intussen zijn we nog terug geweest en hopelijk volgend jaar weer.

Je zal er wel van genoten hebben denk ik ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: steamdriven op 01 mei 2020, 09:58:21 AM
Amerika, ik zal er nooit zelf geraken maar de spoorlijnen daar zijn dikwijls zeer inspirerend.
De ombouw van de RS3 is opnieuw meesterlijk uitgevoerd. Ik blijf dan ook met graagte volgen, Evan.

Thanks Bert ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Prachtige indrukwekkende omgeving, ooit klein autootje gehuurd, en er 3 weken rondgetrokken...

We dachten, klein hebben ze niet...echt wel, best knullig als je dan met 60 ml heuvelop rijdt, plankgas, ennnin je achreruitkijkspiegel een vrachtwagen ziet....haalt je in, blijken er 2 trailers vol met hout achter te hangen... vond dat wel typerend daar, alles is er imposant..

Zie je in jouw baan fantastisch mooi terug, Evan ;)

evan

Om nog wat in de Canadese sfeer te blijven...

BBC 2.0-4 by evan Daes, on Flickr

BBC 2.0-2 by evan Daes, on Flickr

BBC 2.0-3 by evan Daes, on Flickr

BBC 2.0 by evan Daes, on Flickr

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Spoorwegen van over de grote plas zijn niet echt mijn ding, maar wanneer loc's in zo'n fantastisch landschap rijden dan krijgt dat toch een andere dimensie.
Deze kleuren van de locs bevalt me wel en de weathering van de locs is indrukwekkend mooi.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Toch magnifiek wat Evan elke keer op foto weet vast te leggen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Oprechte dank Luc en Frans ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Ik geniet! :)

Zelf 3x aan de andere kant geweest en heel wat treinen gezien. Ze blijven voor mij vreselijk mooi en imposant. Hoop ooit terug te kunnen ;)

DFS

Citaat van: Ronald op 02 mei 2020, 22:34:47 PM
Ik geniet! :)


Ik ook!
Evan, staat die baan gewoon bij jou thuis? Of ergens op locatie?

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Citaat van: DFS op 03 mei 2020, 07:46:12 AM
Citaat van: Ronald op 02 mei 2020, 22:34:47 PM
Ik geniet! :)


Ik ook!
Evan, staat die baan gewoon bij jou thuis? Of ergens op locatie?

Ja Sven, zalig als je zoiets in huis hebt staan hé  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren