Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

Herwig

Waarschijnlijk de knapste model-rotsen van West-Europa .
Realistisch en dus helemaal niet platte-kaas-achtig blubberig ....
Werk je steeds vanaf voorbeeldfoto of ondertussen ervaringsgewijs gewoon uit het blote hoofd ?

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

evan

Merci Mannen ;)

Citaat van: Herwig op 17 maart 2020, 11:13:32 AM

Werk je steeds vanaf voorbeeldfoto of ondertussen ervaringsgewijs gewoon uit het blote hoofd ?

Ik gebruikte vroeger veel foto's en ik kijk steeds veel rond me heen als ik in de natuur rond loop.

Intussen is gaat dit heel spontaan ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI


Pierre

WAUW .... ben er stil van. Prachtig gewoon. ;)
Groet Pierre.


Rangeerduivel

Magnifique...alleen...die Morris Minor zou ik daar weghalen, die chauvinistische Fransen kennende zou hij tegen morgenochtend eens volledig vernield kunnen zijn!  ;D

;)

Kautenbach

 Geniaal, Evan, meesterlijk gemaakt ;)

mark7758

Als je tijd over hebt (na de virus rust periode)  dan wil ik wel een paar lessen. Super klasse.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

om sprakeloos van te worden. Magnifiek werk Evan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Evan je hebt jezelf weer overtroffen. Verbluffend... meer nog, maar vind er geen woord voor.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

renstimpie


erik de noorman

#567
Sprakeloos  :P

Erik

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

stoomlokje

Ongelooflijk realistisch, iemand die niet weet dat het modelbouw is, zou denken dat het foto's zijn van echte gebouwen,
Subliem SUPER  ;) ;) Om de zever uit de mond te laten komen. :P :P