Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Koen

Goh man, dit is weer meesterlijk! Woorden schieten mij te kort, Evan.
Dit is genieten  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

#467
Eindelijk!

Hij is bijna klaar m'n nieuw atelier thuis om rustig en georganiseerd te kunnen modelbouwen.

Er is gedacht aan veel licht met regelbare kleurtemperatuur, degelijke kasten, een afdeling voor m'n printer en Airbrushwerk, een snel demonteerbare tafel om extra ruimte te hebben voor modules of grotere diorama's en een ergonomische stoel. 
Ik ben tevreden!

De kast met afzuiging voor printer en schilderwerk is dus polyvalent naargelang de activiteit.  De plaat met draaiplateau kan er uit en de printer kan er dan makkelijk in met nog extra werkruimte op het Inox werkblad.

Nu kan ik de kasten gaan inladen en alles organiseren en weer wat knutselen.  Vanaf half augustus ga ik de printer weer in orde zetten om dan weer wat printwerk te kunnen doen waar nodig.

Het heeft me heel wat moeite gekost door de nog steeds zwakke momenten qua gezondheid (CVS), maar ik ben hoopvol :)

Hierbij wat fotootjes voor de geïnteresseerden:

DSC_4340 by evan Daes, on Flickr

DSC_4341 by evan Daes, on Flickr

DSC_4343 by evan Daes, on Flickr

DSC_4344 by evan Daes, on Flickr

Groetjes en tot gauw met wat resultaten uit m'n "kot"  ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jef

Netjes, alles is klinisch proper en mooi geordend.

Ik zou de deur nog wit schilderen om het licht maximaal te laten reflecteren. Maar ja, ik ben dan ook een kwibus hé...  ;)  :)

Geniet van uw werkruimte en laat het "modelbouwen" maar beginnen!  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

evan

De deur gaat toch meestal openstaan en de buitenkant schilder ik zeker niet want dan is het in huis een kakofonie  ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jef

Dat bedoelde ik dus hé, alleen de binnenkant...  ;D ;D ;D
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Kautenbach

......daar horen we nooit meer wat van, van Evan..... die zit opgesloten ;D ;D....damn, klasse werkplekkie zeg

Michael

Citaat van: Kautenbach op 20 juli 2019, 16:06:35 PM
......daar horen we nooit meer wat van, van Evan..... die zit opgesloten ;D ;D....damn, klasse werkplekkie zeg

Wim jij hebt anders ook niks te klagen, Evan mooie ruimte hoelang blijft het zo clean? Heel veel plezier gewenst.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Citaat van: Kautenbach op 20 juli 2019, 16:06:35 PM
......daar horen we nooit meer wat van, van Evan..... die zit opgesloten ;D ;D....damn, klasse werkplekkie zeg

Alleen opletten dat hij, omwille van die eenzaamheid, zichzelf geen oor afsnijdt zoals die andere kunstenaar..!  ;D ;D

;)

Jef

Citaat van: Rangeerduivel op 20 juli 2019, 16:11:37 PM
Citaat van: Kautenbach op 20 juli 2019, 16:06:35 PM
......daar horen we nooit meer wat van, van Evan..... die zit opgesloten ;D ;D....damn, klasse werkplekkie zeg

Alleen opletten dat hij, omwille van die eenzaamheid, zichzelf geen oor afsnijdt zoals die andere kunstenaar..!  ;D ;D

;)

Zoals Evan Gogh bedoel je?  ;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Metpetergaathetbeter

#475
blijkbaar heeft Evan zich nog niet verveeld want ik zie zo op 't eerste zcht geen bloedsporen. Tof propere hobby-ruimte, die emmers en bakken strooimateriaal is dat in zo'n hoeveelheden gekocht of met meerdere kleine verpakkingen in die emmers,..gegooid ?

evan

Yep nu is het nog clean!   ;D

Oren afsnijden ga ik niet doen alhoewel ze niet goed werken  ;D

Die emmers met verschillende vezels zijn aangekocht in grote zakken, maar heb ze wel zelf in de ordelijke emmers gedaan om te ordenen en makkelijk te kunnen werken :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Fantastische ruimte! Als je daar nog maar weg wil  ;D.
Daar zou je al voor het plezier willen gaan zitten  ::).
Prachtig ingericht!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Dat noem jij een "kot" ?
Amaai ! zo netjes en ruim.  :P
Daar ga je veel plezier aan / in beleven.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Mooie werkruimte Evan, proficiat met de realisatie er van.

Waar heb je die kast met z'n laden vandaan? Ergens op een rommelmarkt op de kop getikt? Die ijkt me wel heel practisch om een heleboel kleine dingen zorgvuldig en ordelijk in op te bergen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.