Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

Ik heb ns wat boompjes geplaatst.  Deze staan er nog niet definitief op, maar het kriebelde...

IMG_0089

IMG_0090

IMG_0091

IMG_0088

IMG_0087

Fijne avond of goede morgen ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Gaaf, zeker met die palmboom, ... (merk.?.. ;)..)

modelbouwpatrick

nu zitten we echt in het zuiden knap.

DFS

Palmbomen zeker geslaagd, maar ook de bomen aan die trap zijn de moeite

Jef

Woorden schieten tekort bij het bekijken van al dat moois...
Mijn complimenten!  :)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

59erke

zeer geslaagd, zou perfect in te passen zijn in Saint Tourbiere
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michael

Evan dat zijn weer prachtige plaatjes, dank voor het plaatsen, het is en blijft genieten bij die beelden van je.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

renstimpie

Zalig Zuid Frans sfeertje... :)

mustanglover

Gewoonweg geweldig , sfeer = Frankrijk . Heb nu al zin om te vertrekken maar moet nog een maandje wachten en dan is het weer volop foto's nemen om te gebruiken op mijn baan maar jou evenaren zal niet lukken

Pierre

Groet Pierre.


evan

Oprechte dank voor de lovende woorden ;)

@Kautenbach (Wim) de palmen zijn van Eddy (Anita) ;)

Ik heb deze week nog wat met de gebouwen gewerkt, wat basis groen en de aansluitingen voor het rijden.  De gebouwen en het groen zijn nog lang niet af, maar dat is nu nog het plezantste werk dat komt :)

Eerst nog even een reminder voor komend weekend voor de geïnteresseerden:
Ieder jaar nemen mijn vrouw en ik deel aan het evenement "Ambachtelijk weekend Waasland".  Tijdens dat weekend stellen mensen hun atelier open in de regio Waasland.  M'n vrouw haar Tante nodigt ons dus steeds uit waar m'n vrouw demo's geeft met het branden van glaskralen en maken van artisanale gedecoreerde koekjes, haar tante en Nonkel maken kunstwerken in Keramiek (oa pottenbakkerij enz...) en zelf ben ik er telkens ook aanwezig met miniatuurlandschapsbouw.

Vorig jaar ben ik de dag voor het ambachtelijk weekend ziek geworden en heb ik me dit jaar niet mee ingeschreven, maar ik zal er echter wel bij zijn met het Franse projectje.  Gewoon voor m'n plezier en de sfeer en dus onaangekondigd.

Indien er mensen interesse hebben om eens dag te komen zeggen in Temse, wees welkom.  Er is de mogelijkheid om te stelen met de ogen, te genieten in de tuin van hapje en drankje enz...

https://www.ambachtelijkweekend.be/gemeentes/temse/filter?verzamelpunt=33 ... Kruisstraat 11- 9140 Temse



En dan nu nog wat fotookes ;)

IMG_0213 by evan Daes, on Flickr

IMG_0211 by evan Daes, on Flickr

IMG_0210 by evan Daes, on Flickr

IMG_0208 by evan Daes, on Flickr

Groetjes en tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie

Temse is het einde van de wereld niet, he... ;)  Een combinatie met Weert, wat wandelen langs de Schelde...
Iets voor zaterdag... :)

Tim.

OlivierV

Evan,

Staat je projectje dit weekend thuis bij jou te bezichtigen of begrijp ik het verkeerd?
Anders komen Rudy en ik allicht eens af dit weekend.

groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

#328
Olivier, Tof!

Het is niet bij me thuis, maar bij familie.  Het baantje zal er inderdaad mee aanwezig zijn  ;)
Ik ga het dadelijk ns rustig gaan inpakken trouwens. 

Kruisstraat 11- 9140 Temse vanaf 12h00 op Zaterdag en vanaf 10h00 Zondag

Groepjes en misschien tot dan ;)

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Vandaag samen met Rudy het baantje eens gaan bezichtigen en ik was best wel onder de indruk. Tevens nog een hadjevol leuke tips meegekregen voor bij het modelbouwen.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan