Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 24 augustus 2019, 09:04:51 AM
Als ik deze beelden zie wou ik een preisertje zijn die daar een hele dag in die prachtige natuur , naar machtige treinen kwam kijken. ;)
en ik dacht nog dat jij als Preiserke wegdroomde in M6'en op de bovenste verdieping  ;D

Fraai spoorwegmateriaal op een fraaie baan zoals we van Evan traditioneel eigenlijk altijd gewoon zijn  :)

evan

Bedankt mannen voor de waardering van het werk ;)


Intussen heb ik me weer ns uitgeleefd met wat anders...

Ik ga de foto's voor zich laten spreken.  Het betreft een eerste onderdeel van een groter project.  Ik heb vandaag het eerste deel dat voor 95 procent klaar is, buitengezet in de zon voor wat leuke foto's.

Een overzichtje:

DSC_4769 by evan Daes, on Flickr

DSC_4768 by evan Daes, on Flickr

DSC_4767 by evan Daes, on Flickr

DSC_4762 by evan Daes, on Flickr

DSC_4758 by evan Daes, on Flickr

DSC_4757 by evan Daes, on Flickr

DSC_4734 by evan Daes, on Flickr

DSC_4737 by evan Daes, on Flickr

DSC_4721 by evan Daes, on Flickr

DSC_4709 by evan Daes, on Flickr

DSC_4697 by evan Daes, on Flickr

IMG_6314 by evan Daes, on Flickr

IMG_6319 by evan Daes, on Flickr

Wordt vervolgd de komende jaren ;)

Groeten
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Ik zou me hier thuisvoelen...
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

mardig23

Waaaw 8)

Met die eerste foto heb ik echt 5x moeten kijken, met die schaduw op die daken en zo...

Machtig werk, Evan ;)
Mvg Karl

Kautenbach

Tof, doet het goed met dat strijklicht  ;)

Super

Ronald


Metpetergaathetbeter

#502
heel mooi, maar er lijkt mij nog iets te mankeren ?

ERVIN

Jawatte , is dat zelfbouw of kan je die huizen zo kopen?
Ook wel interesse in zoiets.

evan

#504
Merci Mannen

@Ervin, Dit zijn gebouwen gebouwd (Kitbashing) uit gips onderdelen van Kit Nord en de watertoren is ook Kit Nord.  De verlichting en andere details zijn zelfbouw ;)

@MetPeter,... Wat ontbreekt er, een trein of doel je op de foto met de bouwer er op?

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

mooi werk Evan, om echt van te genieten en prachtig in beeld gezet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Merci Frans ;)


Deze was ik vergeten...


Alle huizen zijn voorzien van verlichting, gordijnen en er kunnen verschillende kamers apart geschakeld worden.  Bovendien is de zelfbouw straatverlichting ook functioneel en apart schakelbaar.

69498979_2395415947447698_6348551877893816320_n by evan Daes, on Flickr
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald


krisds


PeterVG

De meester heeft weet een juweeltje gebouwd. Het enige wat ontbreekt is het geluid van de industrie achter de tuintjes.