Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

evan

Citaat van: SuSke op 20 juli 2019, 18:22:19 PM
Mooie werkruimte Evan, proficiat met de realisatie er van.

Waar heb je die kast met z'n laden vandaan? Ergens op een rommelmarkt op de kop getikt? Die ijkt me wel heel practisch om een heleboel kleine dingen zorgvuldig en ordelijk in op te bergen.

Ik heb die kast ooit gekregen ;)  Ja 40 schuiven van 35 op 35 cm en verdeeld in meerdere vakken.  Ideaal om alles op te bergen.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

erik de noorman

Amaai Evan die is heel wat van plan. Mooie werkruimte.

Erik

henry

Wauw, kan niet missen daar gaan mooie dingen ontstaan.
Menig modelbouwer gaat watertanden..........

Veel bouwplezier.

loebaske

Atelier noemt ge da, lijkt op een kabinet van de dokter  ;)

Herwig

   [  aan Evan een forum-PM/PB  over die ladenkast    ]

Gerolf

Jawadde, Evan  8)
Veel knutselplezier in je "kot"  :D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbouwpatrick

ferm kot mag je hier ook komen maken.

evan

Hey Mannen,

Bedankt voor de reacties!  Ik heb ontzettend veel plezier in m'n atelier en er komt heel wat moois uit, maar dat toon ik pas later na volgende week.

Intussen was ik gisteren wat aan het genieten van m'n nieuwste aanwinst op m'n thuisbaantje.

Enjoy the pictures:

DSC_4356 by evan Daes, on Flickr

DSC_4357 by evan Daes, on Flickr

DSC_4355 by evan Daes, on Flickr

DSC_4360 by evan Daes, on Flickr

Groetjes en tot later
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Verbuffend hoe je die wijdse verlatenheid hebt kunnen neerzetten op een plank van zo geschat 40cm breed. Prachtig landschap! Perfecte achtergrond-blending. Meesterlijk uitgebeeld.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Gewoonweg: PERFEKT
Op de eerste en de laatst foto zou je zweren dat het echt is. (op beide andere zie je de rand van de baan)
Met vriendelijke groeten
Peter

DFS

Ferme combo, Welk merk zijn deze?

evan

#493
Merci Mannen ;)





Citaat van: DFS op 24 augustus 2019, 07:24:39 AM
Ferme combo, Welk merk zijn deze?

Rapido trains Inc.
He Betreft 3 loc's en 10 Rijtuigen.  Ze zijn super gedetailleerd alsook binnenin ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Als ik deze beelden zie wou ik een preisertje zijn die daar een hele dag in die prachtige natuur , naar machtige treinen kwam kijken. ;)