Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

Koen

Ik kan alleen maar bevestigen wat al geschreven is.
Prachtig gedaan. Het is weer modelbouw van de bovenste plank, kunst met een grote "K".
Dit bekijken is genieten  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

Prachtig,

Beste lopmuziek werd geschreven in tijden van misère,  nou......

Echt, je gaat jezelf hier voorbij, geniaal gedaan Evan ;)

evan

Oprechte dank aan iedereen voor de mooie complimenten. 

Vandaag heb ik de resterende gebouwen verder vorm gegeven en reeds wat kleur toegevoegd.  Het toont al fraai zo en ik zie het zitten om er een een sfeertje van te maken.  Zondag meer ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Citaat van: evan op 01 augustus 2018, 22:10:01 PM
... Zondag meer ;)

Nog zo lang wachten ...  :-\ :-\


Hou het rustig Evan, laat je vooral niet opjagen (en zeker niet door mij  ;))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Het is zondag en ik beken nog wat kleur.

Het is verre van af, maar de bedoeling begint zich te tonen  :)


IMG_0059

IMG_0060

IMG_0061

IMG_0062

IMG_0063

IMG_0064

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Weerom prachtige beelden Evan.
Lekker stemmig.

't komt goed  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Het is idd een genot om het sfeertje dat je aan het neer zetten bent te bewonderen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

OlivierV

Helemaal geslaagd Evan!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Het plaatje klopt weer helemaal , pracht van een sfeer. ;)

Pierre

Het sfeertje komt er al aan. Prachtige gevels overigens. ;)
Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

geslaagd met grootse onderscheiding !  ;)

Kautenbach

Top, vooral die onderste foto  ;)

evan

Bedankt voor de complimenten en de appreciatie voor het werk en de foto's.

Vandaag heb ik de basis gemaakt voor de trottoirs.  Er komt nog meer kleur en detail, maar dat was me genoeg gepruts voor vandaag daar ik hellingen in alle richtingen heb.  Die hellingen echter maken het wel dynamisch en dat heeft dan zeker zijn charmes.

Alles is gedaan met pluimkarton  :)



IMG_0081

IMG_0083

IMG_0084

IMG_0085

Onder de huizen is nog een spleetje te zien, maar deze staan nog los om ze te kunnen afwerken qua detail en verwering later.  Ik overweeg nog om er verlichting in te steken en interieur... ::)  Niet zo mijn ding eigenlijk  :-\  Natuurlijk wel zeker ramen, gordijnen en een neutrale binnenkant zodat je er niet door kijkt.

Groetjes,

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

Evan, machtig boeiend hoe je dit zo beetje bij beetje samen bouwt en kleur geeft. Het geheel kijkt zo heerlijk weg. Het is echt genieten met elke update.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Dankjewel Michiel  ;)  Dit kleine project leent zich ook tot het stap voor stap evolueren van de opbouw.  En het leuke is dat er niets moet!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.