Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

ACFI

Evan,

Is de 050 loc (ex G10) van brawa?

Wat vind je er van?

ACFI

evan

Goede avond,

Diene Flik of Gendarme... ik weet ook niet wat die daar te zoeken had, maar de bon was alleszins niet voor mij.  :D

ACFI,

Het betreft hier een Roco locomotief waar ik best tevreden ben qua detail en uitvoering.  De motorisatie zit in de tender en rijdt redelijk goed, maar hij is nog niet echt ingelopen. 

Vriendelijke groeten,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI

Evan,

Bedankt.

De roco is nogal moeilijk naar A-C om te bouwen, vooral qua spoorvastheid.

Ik dacht dus aan een brawa SNCF 050 als start.

Toch bedankt en ook beterschap.

ACFI.

3rail

Ziet er weer gelikt uit Evan.

Ik kan niet wachten op het vervolg. :D

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

evan

Goede middag,

Lang geleden dat ik hier nog een update heb geplaatst.  Velen weten dat ik omwille van gezondheidsredenen behoorlijk wat gas heb moeten terugnemen, maar dat wil niet zeggen dat m'n interesse voor de hobby mee verdwenen is  ;)

Ik heb tussendoor, als ik de energie er voor vond, toch wat aan het "Cote d'Azur" - baantje gewerkt.

Hierbij enkele foto's van de situatie tot nu toe.

DSC_2966

DSC_2959

DSC_2958

DSC_2965

DSC_2961

DSC_2964

DSC_2967

Het kriebelt zo nu en dan om voort te werken dus wordt vervolgd...

Zonnige groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Laat maar kriebelen  :)
Dat wordt een mooi stukje.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Floris

toffe bouwwerken, en nog toffer om weer iets van je te horen hier!

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gerolf

Héél tof dat het terug kriebelt en zo  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Dat ziet er weeral fantastisch uit Evan
Blijf dit draadje volgen.
Met vriendelijke groeten
Peter

sdz1976

Ook hier erg blij met de update  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

Heerlijk te zien dat je weer on track bent Evan, en fraaie vorderingen,  lekker sfeertje

T ziet er prachtig uit,

doomslu

Ik wens dat het veel blijft kriebelen!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Leuk dat het kriebelt Evan, en dat je zin in het modelbouwen blijft behouden.
Laat alles rustig zijn gang gaan en tja: als het kriebelt moet je modelbouwen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Goed om te zien dat je hier wat post. En ja, als je hoofd ernaar staat, dan lekker knutselen zou ik zeggen (wij kunnen er maar van genieten   8)). En anders rustig aan, wij hebben wel geduld om je mooie creaties te aanschouwen  ;).

PS: het gaat me niet meer overkomen dat ik je vrouw en auto niet meteen herken, die zitten nu beide in m´n geheugen gegrift. Alleen nu niet van auto (of vrouw) gaan wisselen  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...