Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM

henry

Wauw........ prachtige baan, mooi om te zien :P

evan

Citaat van: geert desc op 01 januari 2023, 21:59:29 PM
Mooi hoor Evan . Echt enorm sfeervol. Mooie kleuren van de gebouwen en bijzonder tof vind ik de mooie  muurreclames

Thx Geert,

Ja die zijn altijd leuk om te doen en ik weet dat oude reclames jouw interesse geniet ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris

boah, das weer erg netjes gedaan, maat!

ACFI

Evan,

Toppie.

Prachtige baan, heel veel sfeer en ook heel leeg ttz zonder drukte .

Echt vakwerk.

ACFI

Klaas Zondervan

Evan,
op de laatste foto zie ik een doorzichtig scherm. Wat is daarvan de functie, en waarom alleen op deze plek?

mardig23

"De Plexi plaat heeft als doel de fragiele seinen aan de rand van de baan te beschermen.  Er volgt daar nog een sein, maar dat was omwille van de verhuis even uitgesteld om schade te vermijden." ;)
Mvg Karl

Dibbes

Schitterend!
Maar ik heb wel een vraag. Op de tweede foto staan twee waterkranen kort bij elkaar langs hetzelfde spoor. Wat is daar de bedoeling van?

Gr Jos
groet, Jos


SuSke

Citaat van: evan op 06 januari 2023, 09:24:02 AM
...
De oogjes glunderde van de eigenaar :)
...

Die van mij zouden ook glunderen...

knap werk Evan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Die van mij ook :) En ik ben de vloer hier aan het dweilen, mijn mond kon niet meer stoppen met kwijlen  ;)

Stieven76

Het is verschrikkelijk, echt verschrikelijk.... mooi  :P

Pierre

Wauw ... indrukwekkend is het eerste wat bij me opkomt. Wat een prachtige baan. ;)
Groet Pierre.


RUNE

Denk dat je iemand heel gelukkig hebt gemaakt Evan, TOP  :D

evan

Citaat van: Dibbes op 06 januari 2023, 12:33:00 PM
Schitterend!
Maar ik heb wel een vraag. Op de tweede foto staan twee waterkranen kort bij elkaar langs hetzelfde spoor. Wat is daar de bedoeling van?

Gr Jos

Dankjewel ;)
Het is een relatief kort spoor en als er een stoomloc met getrokken tender op komt is er de mogelijkheid om de tender zowel te vullen als de loc er achterwaarts of voorwaarts op komt.   De betreffende watertoren trouwens staat net buiten beeld links op het talud.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

59erke

Telkens ik dit draadje open en al die prachtige foto's/banen zie denk ik  'wow, dit is het ultieme, dit wil ik ook kunnen' Dan kijk ik naar mijn baantje om te concluderen dat ik toch maar een prutser ben.

Prachtwerk Evan
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan