Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Minima Forma

Gestart door evan, 30 juli 2017, 18:51:07 PM


Pierre

Groet Pierre.


De absolute beginner

Als ge spreekt van modelbouw... Zeer prachtig.

doomslu

Vruchtbaar weekend, Evan!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alan On Track

De huisjes zijn nu al heel sfeervol, ik ben benieuwd naar wat dat geeft met de bijkomende details
Modelbouw is een kunst

evan

Bedankt voor de waardering van het tussentijdse resultaat van de huisjes.  Volgende week bouw ik hier aan voort en volgen nog wat plaatjes.


Vandaag zijn de "rokken" of gordijnen onder de grote 3 rail baan geplaatst.  Ik kan geen haakjes meer zien  :o   ;D
Er zijn in mei nog een paar dagen gepland en dan is de baan klaar.  Jawel Klaar! 

IMG_7647 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7643 by Evan Daes, on Flickr


De voorbereidingen voor de volgende projecten zijn intussen gestart ;)

Groetjes en tot later!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

cousin_hub

schitterend

ruimte mooie afgewerkt, werkplaatsinrichting, de baan, alles is perfekt... 8)

De absolute beginner

Dit is pas MODELBOUW, niet met een grote M, maar volledig in grote letters. En als ge spreekt van proper afgewerkt... Vakmanschap om U tegen te zeggen. Gewoonweg fantastisch, de volledige baan. Een groot applaus aan de makers.

Trouwens, bedankt voor de inspiratie voor er bij mij ook een trambaan op te frutselen.


Cyriel

Val-Rikard


SuSke

Jullie mogen best heel fier zijn op dit werk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stef71

Citaat van: evan op 22 april 2021, 17:57:54 PM
Bedankt voor de waardering van het tussentijdse resultaat van de huisjes.  Volgende week bouw ik hier aan voort en volgen nog wat plaatjes.


Vandaag zijn de "rokken" of gordijnen onder de grote 3 rail baan geplaatst.  Ik kan geen haakjes meer zien  :o   ;D
Er zijn in mei nog een paar dagen gepland en dan is de baan klaar.  Jawel Klaar! 

IMG_7647 by Evan Daes, on Flickr

IMG_7643 by Evan Daes, on Flickr


De voorbereidingen voor de volgende projecten zijn intussen gestart ;)

Groetjes en tot later!
Netjes.
Heeft deze baan ook een naam?

ACFI


Alan On Track

Heerlijk. Dit bewijst dat een modelbaan eigenlijk in elk interieur past  ;D
Modelbouw is een kunst

Metpetergaathetbeter

daar staat een scheidingswand met glas,zijn nut,verplaatsbaar ? Trouwens om in de eentonigheid te vallen KNAP(misschien daar eens fotootje van ?

Ware het niet het niet dat de factuur voor mijne portemonnee hier wat zou tegenvallen je mocht maandag hier starten  8) ;)

evan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 april 2021, 03:55:20 AM
daar staat een scheidingswand met glas,zijn nut,verplaatsbaar ? Trouwens om in de eentonigheid te vallen KNAP(misschien daar eens fotootje van ?



Peter,  Dat is de vitrine met schaduwstation (2 verdiepen).  Dat zijn grote schuifdeuren op lagers in als rails. 

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.